29-Apr-2018, 09:36 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Apr-2018, 10:14 AM door zeeuwwindje.)
[
Pas aangemeld en een artikeltje gelezen over een oude M5.
15 jaar geleden kwam ik op een verjaardag in gesprek met iemand over fietsen en wat bleek?
Hij had ook nog een ligfiets staan in de schuur maar reed er niet meer op. Na wat gepraat vroeg hij of het misschien iets voor mij was en ik hapte meteen toe.
Het bleek een rode M5 te zijn, een echte Zeeuwse produktie-fiets, type Street Legal met 28/20 wielen en onderstuur.
Hij was goed onderhouden en ik heb er jaren plezier van gehad, totdat ik het onderstuur lastig vond worden bij het wegrijden bij kruisingen en stoplichten. Uiteindelijk heb ik de fiets voor dezelfde prijs verkocht, als ik ervoor betaald had n.m.l. € 150,00.
Inmiddels rijd ik op een 2ehands M5, ik blijf een Zeeuw, gekocht in Rotterdam, flitsend groen , model Rock Shocks, wielen 20/20 met voor-en achtervering en een mono-voorvork.
https://s19.postimg.cc/6f1dctpg3/IMG_201...111336.jpg
Pas aangemeld en een artikeltje gelezen over een oude M5.
15 jaar geleden kwam ik op een verjaardag in gesprek met iemand over fietsen en wat bleek?
Hij had ook nog een ligfiets staan in de schuur maar reed er niet meer op. Na wat gepraat vroeg hij of het misschien iets voor mij was en ik hapte meteen toe.
Het bleek een rode M5 te zijn, een echte Zeeuwse produktie-fiets, type Street Legal met 28/20 wielen en onderstuur.
Hij was goed onderhouden en ik heb er jaren plezier van gehad, totdat ik het onderstuur lastig vond worden bij het wegrijden bij kruisingen en stoplichten. Uiteindelijk heb ik de fiets voor dezelfde prijs verkocht, als ik ervoor betaald had n.m.l. € 150,00.
Inmiddels rijd ik op een 2ehands M5, ik blijf een Zeeuw, gekocht in Rotterdam, flitsend groen , model Rock Shocks, wielen 20/20 met voor-en achtervering en een mono-voorvork.
https://s19.postimg.cc/6f1dctpg3/IMG_201...111336.jpg