24-Oct-2023, 11:43 AM
(24-Oct-2023, 09:19 AM)365cycle schreef: Volgens mij neem je het te serieus Tim, net zoals sommige anderen overigens doen. LEL gaat om de LOL
Ik snap wel dat hij het serieus neemt, het is een wedstrijd. Ja, lol is daar een element van, maar prestatiedrang ook.
Ik heb nog nooit een ligfiets wedstrijd bezocht, maar zoals ik het van de zijlijn beleef wordt het georganiseerd door een stel vrijwilligers. Die proberen met de beschikbare middelen een zo goed/leuk mogelijke wedstrijd neer te zetten. Ik denk dat er nog nooit iemand heeft bedacht dat dit voor kan komen. Ik las al dat ze volgend jaar ook op de helft een tijdslus willen neerleggen. Probleem opgelost. Voor dit jaar hebben ze geprobeerd om de gebrekkige informatie zo duidelijk mogelijk te verstrekken. Was misschien onduidelijk en niet naar ieders tevredenheid, maar wel naar het beste vermogen van de organisatie. Je kan er iets van vinden, maar koester de mensen die hier ieder jaar tijd en moeite in willen steken. En... de beste stuurlui staan aan wal.