27-Oct-2023, 12:46 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-Oct-2023, 12:46 PM door 365cycle.)
(27-Oct-2023, 11:49 AM)Wim -de roetsende schreef: Ik vind dit weer in een vm ook niet echt lekker hoor.Wat Hoekie zegt, en nog twee dingen:
Toen ik nog met een racekap reed werd ik uiteindelijk toch ook gewoon nat van al dat water dat via het vizier naar binnen druppelde. Sowieso tot aan de navel als ik wat langer in de regen reed.
Eigenlijk had ik daar een soort afwateringsysteempje voor moeten maken.
Maar ja, www.hetregenbijnanooit.nl
Eigenlijk word ik nu minder nat met mijn op maat geknipte poncho van €4,95 of zoiets.
1. Op een schaal van nauwelijks merkbaar tot zoveel prettiger dat het een nobrainer is, hoeveel prettiger voel je je met dit weer in een velomobiel dan op een gewone fiets?
2. Stap je met dit weer liever in de auto?
Ik bedoel, jij woont in een wat rustiger gebied dan ik, daar zou ik een dagje autorijden nog wel begrijpen met de stortbui die ik vanochtend onderging op de tandem (ik werk thuis vandaag, dan ga ik nooit met de velomobiel). Een buurman traint hier regelmatig met z'n personal trainer in de fietsenstalling, vanochtend hadden we het dus even over het weer toen ik terugkwam van een retourtje school (5 a 5,5 km), en hij zei ook al: "misschien toch maar eens nadenken over een auto, of niet?"
Dus ik antwoordde: "Nee joh. Dan was ik nog niet terug geweest. Sterker nog: Waarschijnlijk nog niet eens op school."
Hij zei: "Ja, daar heb je wel gelijk in, het staat weer muurvast. En nu heb je ook geen benzinekosten..."
Waarop ik aanvulde: "...en geen personal trainer. Ik ga ff douchen, fijne dag!"
![Tongue Tongue](https://ligfietsers.nl/images/smilies/tongue.png)