04-Nov-2023, 02:19 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-Nov-2023, 02:23 AM door ZoefZoef.)
Dat vind ik dan weer weinig, tenzij je echt enkel kijkt naar het volgende sommetje:
totaal aan km'er vergoeding -/- kosten onderhoud -/- waardevermindering Milan = netto verdiensten
Bekijk je het net even wat anders, dan ben je door te fietsen er misschien wel 10k extra op vooruit gegaan in de vrij korte periode (1 a 2 jaar?) dat je de Milan reed. Door de maandelijkse kosten weg te strepen die horen bij het bezitten en rijden van een auto. Een en ander afhankelijk of het een zakelijke leaseauto was of prive auto.
Wat dat betreft zouden bedrijven ook best het nodige kunnen besparen als ze dr werknemers niet een leasebak aanbieden, maar een velomobiel. Betaalbare reclame, tijdwinst binnen de stad en gezondere werknemers. En bij verkoop een vrij lage afschrijving ten opzichte van een auto.
totaal aan km'er vergoeding -/- kosten onderhoud -/- waardevermindering Milan = netto verdiensten
Bekijk je het net even wat anders, dan ben je door te fietsen er misschien wel 10k extra op vooruit gegaan in de vrij korte periode (1 a 2 jaar?) dat je de Milan reed. Door de maandelijkse kosten weg te strepen die horen bij het bezitten en rijden van een auto. Een en ander afhankelijk of het een zakelijke leaseauto was of prive auto.
Wat dat betreft zouden bedrijven ook best het nodige kunnen besparen als ze dr werknemers niet een leasebak aanbieden, maar een velomobiel. Betaalbare reclame, tijdwinst binnen de stad en gezondere werknemers. En bij verkoop een vrij lage afschrijving ten opzichte van een auto.