04-Nov-2023, 02:52 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-Nov-2023, 02:59 PM door Arend-Jan.)
(03-Nov-2023, 08:06 PM)Gideonaut schreef: something something "verkeert niet in showroom staat"... Dat is gewoon een splinternieuwe Milan!
Haha, alleen van een afstandje hoor
Hij is echt wel gebruikt. Zeg dat liever vooraf dan dat mensen komen en hun zelfgemaakte droombeeld blijkt slechts dat.
Deze GT is op youtube ook wel te zien op het kanaal van een andere Milanrijder 'HT Lifestyle' en op filmpjes van de RotteRijders
Heb inmiddels wel twee reacties erop al.
GT's staan niet vaak te koop
(03-Nov-2023, 07:51 PM)ZoefZoef schreef:(03-Nov-2023, 07:24 PM)Arend-Jan schreef: Ik kan deze van harte aanbevelen, ken de huidige eigenaar vrij goed
https://ligfiets.net/advertisements/19856
Hey, die 'ken' ik ook. Van Youtube. Hij is heel snel met het in elkaar vouwen van een Optima Baron, zonder deze hardhandig in een auto of iets dergelijks te crashen. Vermoeden bevestigd
Wat is er trouwens met die vouwbaron gebeurd? Enig idee toevallig wat Optima daarmee gedaan heeft, zeker nu ze helemaal gestopt zijn met ligfietsen?
Ik ben met (technische) tekeningen in Taiwan nog bij een framebouwer geweest, maar het is de ijskast in gegaan. En kan de eigenaar van Optima geen ongelijk geven, hij heeft ook Amazing Wheels en daarmee werden e-bikes van Flyer verkocht, die waren gewoon niet aan te slepen. Zeker toen kwam die markt juist enorm hard opzetten. Die dingen verkocjten zichzelf en vormden geen enkel risico en vereisten geen investeringen/moeite om uit te ontwikkelen/produceren.
De vouwbaron was mijn afstudeerproject, en was heel leuk om te doen. Mooie mensen ontmoet in die tijd en zij hebben mij fietsgek gemaakt (was daarvoor meer een sporadische hardloper).
Zakelijk was het de goede keuze, maar natuurlijk is het jammer/zonde