10-Nov-2023, 11:57 AM
Ik herken iets vergelijkbaars:
Toen er op mijn Quest velgen geplaatst waren die tubles-ready waren, maar er 'gewone' banden opgezet moesten, kreeg ik deze banden bij lek nauwelijks los van de velg. Ik had een verstelbare tang bij me om de buitenband in te knijpen en hem zo los van de velg te krijgen (zodat ik bij de binnenband kon).
Dat de band vastplakt aan de velg heb ik nog nooit meegemaakt. Het lijkt om een verkeerde mix in het rubber of dat iemand lijm op de velg gesmeerd heeft :-)
Een tang bij je hebben voor reparaties is soms best handig. Ook een keer nodig gehad toen mijn ketting zich naast het voorblad had vastgeslagen. Met een tang kan je beter en meer specifieke kracht zetten om hem los te krijgen.
Niels, los, van der Wal
Toen er op mijn Quest velgen geplaatst waren die tubles-ready waren, maar er 'gewone' banden opgezet moesten, kreeg ik deze banden bij lek nauwelijks los van de velg. Ik had een verstelbare tang bij me om de buitenband in te knijpen en hem zo los van de velg te krijgen (zodat ik bij de binnenband kon).
Dat de band vastplakt aan de velg heb ik nog nooit meegemaakt. Het lijkt om een verkeerde mix in het rubber of dat iemand lijm op de velg gesmeerd heeft :-)
Een tang bij je hebben voor reparaties is soms best handig. Ook een keer nodig gehad toen mijn ketting zich naast het voorblad had vastgeslagen. Met een tang kan je beter en meer specifieke kracht zetten om hem los te krijgen.
Niels, los, van der Wal
De verrijking zit in de beperking