Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vervanging velg
#3
(16-Nov-2023, 08:59 PM)melle z schreef: Je huidige velg is een holkamervelg, iets anders wil je voor een fiets voor een volwassene eigenlijk niet als je voor een aluminium velg kiest.

Hoe heet een "niet holkamervelg" ? Ik vind het interessant, want Nazca leverde volgens mij altijd fietsen met X-plorer en Zac2000 velgen, en dat is volgens mij allemaal alu en holle kamer.

Ik heb nog een paar Zac2000 velgen in 559 om onder een Optima Condor te zetten, begrijp ik dat ik beter een andere velg kan kiezen? Heeft u suggesties?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Vervanging velg - door Martin van Mourik - 16-Nov-2023, 08:31 PM
RE: Vervanging velg - door melle z - 16-Nov-2023, 08:59 PM
RE: Vervanging velg - door kuŝbiciklo - 16-Nov-2023, 09:48 PM
RE: Vervanging velg - door melle z - 16-Nov-2023, 10:29 PM
RE: Vervanging velg - door Jeroen S - 16-Nov-2023, 11:33 PM
RE: Vervanging velg - door kuŝbiciklo - 16-Nov-2023, 11:37 PM
RE: Vervanging velg - door Jeroen S - 16-Nov-2023, 11:43 PM
RE: Vervanging velg - door Theo Mol - 17-Nov-2023, 11:17 AM
RE: Vervanging velg - door melle z - 17-Nov-2023, 11:25 AM
RE: Vervanging velg - door Niels van der Wal - 27-Jul-2024, 11:28 AM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 19-Nov-2023, 11:47 PM
RE: Vervanging velg - door LigfietsWilsum - 20-Nov-2023, 06:29 AM
RE: Vervanging velg - door Jeroen S - 20-Nov-2023, 01:06 AM
RE: Vervanging velg - door melle z - 20-Nov-2023, 04:19 PM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 20-Nov-2023, 10:11 PM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 11-Dec-2023, 01:12 AM
RE: Vervanging velg - door LigfietsWilsum - 11-Dec-2023, 06:41 AM
RE: Vervanging velg - door Josligfiets - 11-Dec-2023, 09:47 AM
RE: Vervanging velg - door Victor - 11-Dec-2023, 09:55 AM
RE: Vervanging velg - door baron062 - 12-Dec-2023, 08:43 PM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 13-Dec-2023, 12:59 AM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 26-Jul-2024, 11:24 PM
RE: Vervanging velg - door Bob Hagendijk - 27-Jul-2024, 09:29 AM
RE: Vervanging velg - door martinus - 27-Jul-2024, 11:04 AM
RE: Vervanging velg - door Victor - 27-Jul-2024, 02:19 PM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 27-Jul-2024, 09:30 PM
RE: Vervanging velg - door Niels van der Wal - 28-Jul-2024, 07:04 AM
RE: Vervanging velg - door blokdoorn - 28-Jul-2024, 08:18 AM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 28-Jul-2024, 12:15 PM
RE: Vervanging velg - door Willeke_IGKT - 28-Jul-2024, 12:22 PM
RE: Vervanging velg - door blokdoorn - 28-Jul-2024, 12:25 PM
RE: Vervanging velg - door Jeroen S - 28-Jul-2024, 05:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM