Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oosten van het land?
#11
(16-Oct-2017, 02:55 PM)elnuar schreef: Zijn er meer mensen in Enschede / Hengelo (en omgeving)?
Ik woon zelf in Enschede en omdat ik niet een super snelle fiets heb en relaxed wil rijden deze oproep. Ik heb (nog) niet zo'n super conditie dat ik direct meer als 100km wil rijden Wink (denk voor mij aan max 60-70km)

Enschede is voor mij 40 km. Enschede, leuk is altijd als je via de Hengelose straat binnenkomt je een teller hebt staan hoeveelste fietser je vandaag in de stad bent. Laat het maar horen, we kunnen deze zomer wel keer afspreken. 

[Afbeelding: SDC10675.jpg]
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Oosten van het land? - door elnuar - 16-Oct-2017, 02:55 PM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 16-Oct-2017, 10:05 PM
RE: Oosten van het land? - door Bert_Rijssen - 05-Nov-2017, 10:45 PM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 05-Nov-2017, 11:10 PM
RE: Oosten van het land? - door Bert_Rijssen - 06-Nov-2017, 10:09 PM
RE: Oosten van het land? - door elnuar - 06-Nov-2017, 11:29 AM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 06-Nov-2017, 10:14 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 06-Nov-2017, 11:26 PM
RE: Oosten van het land? - door Bert_Rijssen - 07-Nov-2017, 10:26 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 07-Nov-2017, 10:31 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 12-May-2018, 09:55 PM
RE: Oosten van het land? - door Coen__ - 12-Aug-2018, 10:04 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 12-Aug-2018, 10:06 PM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 12-May-2018, 10:58 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 13-May-2018, 01:39 AM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 13-May-2018, 08:45 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 13-May-2018, 09:49 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 14-May-2018, 07:22 AM
RE: Oosten van het land? - door elnuar - 09-Jul-2018, 12:04 AM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 09-Jul-2018, 06:41 AM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 09-Jul-2018, 12:09 PM
RE: Oosten van het land? - door elnuar - 09-Jul-2018, 12:58 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 09-Jul-2018, 04:32 PM
RE: Oosten van het land? - door Bert_Rijssen - 10-Jul-2018, 06:19 PM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 09-Jul-2018, 11:26 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 10-Jul-2018, 07:18 AM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 10-Jul-2018, 08:57 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 11-Jul-2018, 08:25 AM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 11-Jul-2018, 08:41 PM
RE: Oosten van het land? - door Bert_Rijssen - 11-Jul-2018, 09:33 PM
RE: Oosten van het land? - door Roef Veerman - 15-Jul-2018, 04:57 PM
RE: Oosten van het land? - door elnuar - 16-Jul-2018, 11:38 AM
RE: Oosten van het land? - door Roef Veerman - 16-Jul-2018, 12:18 PM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 17-Jul-2018, 12:13 PM
RE: Oosten van het land? - door elnuar - 16-Jul-2018, 01:26 PM
RE: Oosten van het land? - door Roef Veerman - 16-Jul-2018, 04:25 PM
RE: Oosten van het land? - door elnuar - 17-Jul-2018, 02:17 PM
RE: Oosten van het land? - door ErikvanD - 18-Jul-2018, 07:45 AM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 07-Aug-2018, 09:02 AM
RE: Oosten van het land? - door edberg02 - 08-Aug-2018, 07:29 PM
RE: Oosten van het land? - door ErikvanD - 08-Aug-2018, 08:16 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 08-Aug-2018, 09:07 PM
RE: Oosten van het land? - door ErikvanD - 08-Aug-2018, 09:35 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 23-Apr-2019, 11:51 AM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 23-Apr-2019, 12:31 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 23-Apr-2019, 12:40 PM
RE: Oosten van het land? - door Roef Veerman - 23-Apr-2019, 02:34 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 23-Apr-2019, 03:34 PM
RE: Oosten van het land? - door Roef Veerman - 23-Apr-2019, 03:54 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 23-Apr-2019, 04:26 PM
RE: Oosten van het land? - door Roef Veerman - 23-Apr-2019, 10:21 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 23-Oct-2022, 01:35 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 23-Oct-2022, 02:46 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 23-Oct-2022, 08:15 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 29-Oct-2022, 05:16 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 29-Oct-2022, 05:49 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 29-Oct-2022, 05:53 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 29-Oct-2022, 06:13 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 29-Oct-2022, 06:25 PM
RE: Oosten van het land? - door Jeroen S - 12-Nov-2022, 11:58 PM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 13-Nov-2022, 02:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM