30-Nov-2023, 09:03 PM
Ik woon ruim een kilometer van een veerdienst, als ik voor mijzelf een goede indruk van snelheid en afstand wil hebben zet ik de gps vaak pas na de pont aan en net voor de pont weer uit, maar ik moet ook zeggen dat ik wel vaker vergeten ben om hem aan te zetten of dat ik een foutje gemaakt heb en hem na de start alsnog moest aanzetten.
Uitzetten vergeet ik ook wel eens maar op de pont kijk ik meestal hoe ik het gedaan heb, dus dat verschil is niet zo groot.
3 km/u haalt je gemiddelde snelheid op een korte rit wel aardig omlaag. En dat is na stoppen, wachten, langzaam de pont oprijden, stoppen, je snapt het, nog meer gemiddelde snelheid verlies.
Uitzetten vergeet ik ook wel eens maar op de pont kijk ik meestal hoe ik het gedaan heb, dus dat verschil is niet zo groot.
3 km/u haalt je gemiddelde snelheid op een korte rit wel aardig omlaag. En dat is na stoppen, wachten, langzaam de pont oprijden, stoppen, je snapt het, nog meer gemiddelde snelheid verlies.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)