05-Dec-2023, 11:21 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Dec-2023, 11:41 PM door melle z.)
Op het oog mooie auto's, 9000's, ik heb er verder weinig ervaring mee. Aan 2CV's heb ik wel gesleuteld, je kunt overal lekker bij en het weegt allemaal niks.
Toen wij naar Denemarken verhuisden bleken de twee rijdende V4's die we destijds hadden niet op Deens kenteken te krijgen zonder €10K per stuk (!!) aan importheffing af te tikken (die auto's waren toen ergens tussen de €500 en €1000 waard). Toen de slechtste (een '73 95) maar verkocht en vervangen door een Deense 900 en de 96 op NL kenteken/ in NL gelaten. De laatste twee auto's hebben we nog steeds, de '77 95 ook al sinds 2009, maar dat is altijd een project geweest. Een werkplaats in Groningen en wonen in het buitenland is geen combinatie die de snelheid van projecten bevordert...
Toen wij naar Denemarken verhuisden bleken de twee rijdende V4's die we destijds hadden niet op Deens kenteken te krijgen zonder €10K per stuk (!!) aan importheffing af te tikken (die auto's waren toen ergens tussen de €500 en €1000 waard). Toen de slechtste (een '73 95) maar verkocht en vervangen door een Deense 900 en de 96 op NL kenteken/ in NL gelaten. De laatste twee auto's hebben we nog steeds, de '77 95 ook al sinds 2009, maar dat is altijd een project geweest. Een werkplaats in Groningen en wonen in het buitenland is geen combinatie die de snelheid van projecten bevordert...
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane