Voor het praktische heb ik het deels teruggedraaid (achterbank en bijrijdersstoel en isolatie) Toen zat ie terug op ~700kg.
Later nog aangevuld met een letterlijk zware dubbele luchthoorn uit een CX GTI Turbo 2.
En altijd leuk de blikken in de achteruitkijkspiegel als ik (om)draaide met de handrem. Alleen daarom moest de achterbank er terug in.
En ja, de weg was mijn circuit. Paaltjes langs het Veerse Meer waren gelukkig meestal rot. Wat nou stotterende motor door de hitte. Vervelende M5 met 160 komt er langs, dan er met > 200 weer voorbij. Dubbel inhalen op de stormvloedkering (toen het nog een snelweg was) Resulterende in: Kleur: 4 shades of rouge furieux. Daarom ook nooit een rode velo voor mij.
Later nog aangevuld met een letterlijk zware dubbele luchthoorn uit een CX GTI Turbo 2.
En altijd leuk de blikken in de achteruitkijkspiegel als ik (om)draaide met de handrem. Alleen daarom moest de achterbank er terug in.
En ja, de weg was mijn circuit. Paaltjes langs het Veerse Meer waren gelukkig meestal rot. Wat nou stotterende motor door de hitte. Vervelende M5 met 160 komt er langs, dan er met > 200 weer voorbij. Dubbel inhalen op de stormvloedkering (toen het nog een snelweg was) Resulterende in: Kleur: 4 shades of rouge furieux. Daarom ook nooit een rode velo voor mij.