23-Dec-2023, 11:00 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Dec-2023, 11:21 AM door Wim -de roetsende.)
Ik denk dat ik zelfs €47,50 nog te veel geld vind.
Ik heb wel via Marktplaats een 'interessant gesprek' met deze man gehad.
Hij zit tjokvol vooroordelen over ons soort ligfietsen. Wel bijzonder om te lezen.
Ik benoemde dat ik zijn fiets vond lijken op een verbouwde damesfiets.
Deze opmerking vond hij niet zo leuk.
Ik vind het echter ook echt lijken op een verbouwde damesfiets. Je kunt namelijk het gat van het crankstel nog zien. Het stuur is gewoon omgedraaid en onder de zitting zijn een paar buisjes geplaatst. Waarschijnlijk voor de stevigheid.
Een kleine greep uit zijn reacties, zodat jullie een beeld hebben:
Andere ligfietsen zijn misbaksels: vb enorm lange ketting, zeer slecht zicht rondom, klein zwaarlopend voorwiel.
Bij deze fietsen wijzen je benen wel naar de maan en enorm achterover liggend! Lijkt me in iets drukkere omgevingen enorm onpraktische fietsen.
Je schijnt niet te beseffen om wat het hier gaat. Het is een erg lichte en toch sterke fiets, snel en comfortabel. Niets ervan kan je wegnemen, wijzigen of toevoegen zonder het eindresultaat te verminderen. Dat besef blijk je niet te hebben. Nergens anders vind je dit concept.
Je wordt wellicht voor de eerste keer geconfronteerd met iemand die echt kritisch nadenkt, veel uitprobeert en zijn oren niet laat hangen naar de vaak snobistische fietsindustrie. De verdoken kwaliteiten van mijn fiets zijn voor de koper. Tussen haakjes: neem gelijk welke damesfiets als basis, dan zal deze een pak minder goed rijden, maar dat zien maar weinigen, is ook moeilijk te begrijpen. De bouw, niet zozeer de fiets, is heel wat complexer dan door jouw ogen gezien...
Ik zie echter nog steeds een verbouwde damesfiets
Ik heb wel via Marktplaats een 'interessant gesprek' met deze man gehad.
Hij zit tjokvol vooroordelen over ons soort ligfietsen. Wel bijzonder om te lezen.
Ik benoemde dat ik zijn fiets vond lijken op een verbouwde damesfiets.
Deze opmerking vond hij niet zo leuk.
Ik vind het echter ook echt lijken op een verbouwde damesfiets. Je kunt namelijk het gat van het crankstel nog zien. Het stuur is gewoon omgedraaid en onder de zitting zijn een paar buisjes geplaatst. Waarschijnlijk voor de stevigheid.
Een kleine greep uit zijn reacties, zodat jullie een beeld hebben:
Andere ligfietsen zijn misbaksels: vb enorm lange ketting, zeer slecht zicht rondom, klein zwaarlopend voorwiel.
Bij deze fietsen wijzen je benen wel naar de maan en enorm achterover liggend! Lijkt me in iets drukkere omgevingen enorm onpraktische fietsen.
Je schijnt niet te beseffen om wat het hier gaat. Het is een erg lichte en toch sterke fiets, snel en comfortabel. Niets ervan kan je wegnemen, wijzigen of toevoegen zonder het eindresultaat te verminderen. Dat besef blijk je niet te hebben. Nergens anders vind je dit concept.
Je wordt wellicht voor de eerste keer geconfronteerd met iemand die echt kritisch nadenkt, veel uitprobeert en zijn oren niet laat hangen naar de vaak snobistische fietsindustrie. De verdoken kwaliteiten van mijn fiets zijn voor de koper. Tussen haakjes: neem gelijk welke damesfiets als basis, dan zal deze een pak minder goed rijden, maar dat zien maar weinigen, is ook moeilijk te begrijpen. De bouw, niet zozeer de fiets, is heel wat complexer dan door jouw ogen gezien...
Ik zie echter nog steeds een verbouwde damesfiets
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler