Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dashcam / action cam / camera / motordashcam voor in de velomobiel
#32
(25-Dec-2023, 10:58 PM)365cycle schreef: Scherp is vaak het probleem niet. Net als met de digitale spiegels is dynamisch bereik vaak een uitdaging. Vandaar ook mijn vraag: Hoe ziet het eruit wanneer er ook een setje autokoplampen vol in staat te schijnen? Met mijn toch niet kinderachtige dashcams moet ik dan altijd echt zoeken naar frames waarin ik het kenteken nog kan ontcijferen.

Ja dit dus, maar daar zou ik eventueel nog mee kunnen spelen denk ik, een stukje uit een gepolariseerde motorhelm vizier zagen en voor de cam plaatsen? of misschien doen die cam's dat via software? met het witbalans puzzelen?
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Op zoek naar een motordashcam... - door 365cycle - 23-Dec-2020, 12:56 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door ZoefZoef - 23-Dec-2020, 06:05 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door 365cycle - 23-Dec-2020, 11:45 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door Hoekie - 14-Jan-2023, 02:03 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door 365cycle - 14-Jan-2023, 04:43 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door Hoekie - 14-Jan-2023, 05:59 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door Lopopodium - 14-Jan-2023, 06:23 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door Bacchus - 14-Jan-2023, 08:01 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door 365cycle - 14-Jan-2023, 09:44 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door Hoekie - 14-Jan-2023, 09:51 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door Hoekie - 19-Jul-2023, 09:25 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door 365cycle - 20-Jul-2023, 08:13 AM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door Hardloper - 20-Jul-2023, 08:49 AM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door 365cycle - 20-Jul-2023, 12:24 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door 365cycle - 20-Jul-2023, 10:02 PM
RE: Op zoek naar een motordashcam... - door Hoekie - 11-Sep-2023, 08:57 PM
VeloCam in Bülky - door twilwel - 25-Dec-2023, 12:14 AM
RE: VeloCam in Bülky - door ZoefZoef - 25-Dec-2023, 02:14 AM
RE: VeloCam in Bülky - door LigfietsWilsum - 25-Dec-2023, 07:20 AM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 25-Dec-2023, 12:22 PM
RE: VeloCam in Bülky - door Arno boogaart - 25-Dec-2023, 10:35 AM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 25-Dec-2023, 07:18 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 25-Dec-2023, 07:22 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 25-Dec-2023, 07:36 PM
RE: VeloCam in Bülky - door ZoefZoef - 25-Dec-2023, 08:41 PM
RE: VeloCam in Bülky - door Hardloper - 25-Dec-2023, 08:44 PM
RE: VeloCam in Bülky - door Gideonaut - 25-Dec-2023, 10:42 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 25-Dec-2023, 10:58 PM
RE: VeloCam in Bülky - door Gideonaut - 25-Dec-2023, 11:21 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 26-Dec-2023, 01:52 AM
RE: VeloCam in Bülky - door ZoefZoef - 25-Dec-2023, 11:53 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 26-Dec-2023, 12:34 AM
RE: VeloCam in Bülky - door ZoefZoef - 26-Dec-2023, 01:09 AM
RE: VeloCam in Bülky - door Hardloper - 26-Dec-2023, 11:26 AM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 26-Dec-2023, 12:13 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 26-Dec-2023, 01:45 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 02-Jan-2024, 02:49 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 02-Jan-2024, 03:32 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 02-Jan-2024, 06:49 PM
RE: VeloCam in Bülky - door ZoefZoef - 02-Jan-2024, 06:58 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 02-Jan-2024, 10:07 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 03-Jan-2024, 02:46 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 03-Jan-2024, 04:43 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 03-Jan-2024, 05:51 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 03-Jan-2024, 06:21 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 03-Jan-2024, 06:43 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 03-Jan-2024, 06:53 PM
RE: VeloCam in Bülky - door Hardloper - 03-Jan-2024, 07:03 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 03-Jan-2024, 07:04 PM
RE: VeloCam in Bülky - door Hardloper - 03-Jan-2024, 07:30 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 03-Jan-2024, 07:48 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 03-Jan-2024, 10:32 PM
RE: VeloCam in Bülky - door ZoefZoef - 03-Jan-2024, 10:36 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 03-Jan-2024, 10:39 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 03-Jan-2024, 10:59 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 03-Jan-2024, 11:08 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 03-Jan-2024, 11:09 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 04-Jan-2024, 09:52 PM
RE: VeloCam in Bülky - door Hardloper - 04-Jan-2024, 10:37 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 16-Jan-2024, 09:51 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 22-Jan-2024, 08:26 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 24-Jan-2024, 12:04 AM
RE: VeloCam in Bülky - door Wim -de roetsende - 24-Jan-2024, 07:12 AM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 24-Jan-2024, 09:26 AM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 24-Jan-2024, 01:21 PM
RE: VeloCam in Bülky - door GertBr - 24-Jan-2024, 02:06 PM
RE: VeloCam in Bülky - door melle z - 24-Jan-2024, 02:54 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 24-Jan-2024, 04:17 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 24-Jan-2024, 04:39 PM
RE: VeloCam in Bülky - door Willeke_IGKT - 24-Jan-2024, 07:10 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 04-May-2024, 01:05 PM
RE: VeloCam in Bülky - door GertBr - 04-May-2024, 02:33 PM
RE: VeloCam in Bülky - door Wim -de roetsende - 04-May-2024, 03:08 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 04-May-2024, 08:31 PM
RE: VeloCam in Bülky - door GertBr - 04-May-2024, 11:06 PM
RE: VeloCam in Bülky - door Hoekie - 04-May-2024, 09:42 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 05-May-2024, 03:19 PM
RE: VeloCam in Bülky - door 365cycle - 05-May-2024, 10:52 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 06-May-2024, 12:50 PM
RE: VeloCam in Bülky - door Gideonaut - 06-May-2024, 01:20 PM
RE: VeloCam in Bülky - door datakneder - 06-May-2024, 01:37 PM
RE: VeloCam in Bülky - door twilwel - 06-May-2024, 05:57 PM
RE: VeloCam in Bülky - door datakneder - 06-May-2024, 06:20 PM
RE: VeloCam in Bülky - door Wim -de roetsende - 06-May-2024, 07:01 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM