Iku
Ik denk dat we de plannen omgooien en op safe gaan dus de trein vermijden en er een extra week vrij aan vastplakken als het lukt. Dank voor alle reacties!
[/quote]
Welkom op dit forum Azub61. Veel lees- en schrijfplezier gewenst.
Azub Tricon 20 is een leuke Trike. Heb je deze al lang?
[/quote]
Nee nog maar kort maar we zijn beide helemaal om.
Ik gebruik de trike voor alles, werk, boodschappen (eventueel met een aanhanger (burley) en we gaan er dus voortaan onze fietsvakanties op beleven.
De houding is enorm rustgevend en nodigt uit om op de stappen.
Ik voel me er veilig op en rij er rustig mee door de drukke stad zonder problemen.
Een nieuwe manier van fietsen die mij helemaal past !
(31-Dec-2023, 01:23 PM)blokdoorn schreef: Geen ervaring met trikes, wel uitgebreide ervaring met tandem, hase pino, open ligfietsen en kinderfietskarren. Op basis daarvan:
Alleen in sprinters en duitse stoptreinen zou je het kunnen proberen en krijg je hem er nog wel in als het rustig is. Daarmee kun je best ver komen als je de tijd neemt. In intercities, de nederlandse koplopers en zeker de duitse denk ik dat je een trike fysiek vaak niet eens de bocht kan nemen door de buitendeur naar de fietsruimte (waar hij vaak ook niet of moeizaam zal passen).
Ik denk dat we de plannen omgooien en op safe gaan dus de trein vermijden en er een extra week vrij aan vastplakken als het lukt. Dank voor alle reacties!
[/quote]
Welkom op dit forum Azub61. Veel lees- en schrijfplezier gewenst.
Azub Tricon 20 is een leuke Trike. Heb je deze al lang?
[/quote]
Nee nog maar kort maar we zijn beide helemaal om.
Ik gebruik de trike voor alles, werk, boodschappen (eventueel met een aanhanger (burley) en we gaan er dus voortaan onze fietsvakanties op beleven.
De houding is enorm rustgevend en nodigt uit om op de stappen.
Ik voel me er veilig op en rij er rustig mee door de drukke stad zonder problemen.
Een nieuwe manier van fietsen die mij helemaal past !