15-Jan-2024, 01:09 PM
(15-Jan-2024, 07:18 AM)quattrovelootje schreef: Had idd gekund, net zoals' n Milan GT, want die stond er ook. Maar die hebben allebei ook 'n vaste bodem, toch ?Vroege GT's hadden één voetengat, om te kunnen flintstonen. Sommigen maakten daar een tweede bij, om meer ruimte te hebben om te trappen.
Dat kan nog steeds, de neus is stevig zat. Ik heb één keer een GT Mk6 gezien met voetengaten.
(15-Jan-2024, 07:18 AM)quattrovelootje schreef: Ik ben best tevreden over de standaard schuimkap en het gebruik ervan, om vallen of wegwaaien te voorkomen zijn er trucjes genoeg.Met de schuimkap is zeker niets mis, maar als je ouder wordt en ruim wil instappen is de Milan/Bülk wel even andere koek dan welke andere velomobiel dan ook.
Als je in de zomer bruin wil worden trouwens ook - zelfs zonder de kniekap is ie nog serieus efficiënt, ik heb de 50 km/h gemiddeld (tot ~65 kruissnelheid) weleens gehaald met een volledig open Bülk.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.