21-Jan-2024, 12:08 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-Jan-2024, 12:34 PM door Arend-Jan.)
Oef...
Tsja, wij (als consumenten) bepalen dat he.. er is blijkbaar meer interesse/vraag naar snelle velo's dan naar super praktische.
En de QV is gewoon te goed denk ik, die is natuurlijk nog flink praktischer dan een Q3. Een Quest is alleen significant sneller dan een QV als de piloot behoorlijk sterk is, dus de markt voor een Q3 is misschien niet zo groot.
Ben wel benieuwd of ICB dit jaar nog wat laat zien qua ontwikkeling. Er waren ideeën om die supradrive te combineren met een compacte 'budget'-velo en/of hun vierwieler (met afneembare wielluiken a la Tuna, omdat dat DF4 proto ze tegenviel).
Tsja, wij (als consumenten) bepalen dat he.. er is blijkbaar meer interesse/vraag naar snelle velo's dan naar super praktische.
En de QV is gewoon te goed denk ik, die is natuurlijk nog flink praktischer dan een Q3. Een Quest is alleen significant sneller dan een QV als de piloot behoorlijk sterk is, dus de markt voor een Q3 is misschien niet zo groot.
Ben wel benieuwd of ICB dit jaar nog wat laat zien qua ontwikkeling. Er waren ideeën om die supradrive te combineren met een compacte 'budget'-velo en/of hun vierwieler (met afneembare wielluiken a la Tuna, omdat dat DF4 proto ze tegenviel).