24-Jan-2024, 02:56 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Jan-2024, 03:02 PM door ZoefZoef.)
(24-Jan-2024, 02:39 PM)melle z schreef:(24-Jan-2024, 01:48 PM)ZoefZoef schreef: De belastingdienst is de enige waarvan ik het niet erg vind dat die op zn tijd benadeeld wordtUiteindelijk wordt dus iedereen die wel belasting betaalt of een NS fietskaartje koopt door jou benadeeld, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook al wel begrepen en het zal je waarschijnlijk geen reet interesseren.
Dat interesseert me idd geen reet
Als je me je rek.nr doorstuurt, maak ik met alle liefde persoonlijk een cent naar je over ter compensatie voor het door jou geschetste nadeel. Geen probleem hoor!
Het nadeel van de NS compenseer ik middels een boete die ik gewoon zal betalen, mocht ik die tenminste krijgen.
Wat betreft de belasting: ik heb een paar jaar terug wel een jaarlijks een x-bedrag opgegeven aan ze die voortkwam uit de koop- en verkoop van m'n fietsen. Kon ook, want ik had verder toch dermate weinig inkomsten dat het bedrag toch niet belast zou worden
Wat de werkenden betreft.. je zou wel gek zijn om als je wat met winst verkoopt via marktplaats dat door te geven. Als werkende belastingbetaler betaal je al genoeg aan de ®overheid die het vervolgens over de balk flikkert aan zaken waar je totaal niet achterstaat of.. of..