25-Jan-2024, 02:54 PM
En de problemen blijven opstapelen. Net wilde ik bij de supermarkt wegrijden, merkte ik dat er speling zat in de trapas. Natuurlijk, die bevat ook schroefdraad.
Heel voorzichtig naar huis gereden, gelukkig niet al te ver weg. En denken aan mogelijke oplossingen. Gelukkig is er in een WAW veel mogelijk. Mijn oplossing wordt een 'engelse' aandrijving. Niet het stuur, maar de tandwielen aan de andere kant. Alleen voor natuurlijk. En de voorste geleiderollen waarschijnlijk ook naar de andere kant. Ik hoop dat de schuine kettingloop niet veel verlies op gaat leveren. In een WAW kun je gewoon de hele constructie andersom op de boom monteren. Zes boutjes los, omdraaien en weer vastzetten.
Wel blij dat ik nog met mijn voeten in de pedalen op de cranks zat. Daardoor voelde ik snel dat er speling op de as zat. Als ik al een crank rocker constructie had gehad weet ik niet of ik dat zou voelen aan mijn trappers. Ik denk het niet.
Met het rijden ben ik wel blij. Ik heb het idee dat het makkelijke is een hogere hartslag te hebben.
Heel voorzichtig naar huis gereden, gelukkig niet al te ver weg. En denken aan mogelijke oplossingen. Gelukkig is er in een WAW veel mogelijk. Mijn oplossing wordt een 'engelse' aandrijving. Niet het stuur, maar de tandwielen aan de andere kant. Alleen voor natuurlijk. En de voorste geleiderollen waarschijnlijk ook naar de andere kant. Ik hoop dat de schuine kettingloop niet veel verlies op gaat leveren. In een WAW kun je gewoon de hele constructie andersom op de boom monteren. Zes boutjes los, omdraaien en weer vastzetten.
Wel blij dat ik nog met mijn voeten in de pedalen op de cranks zat. Daardoor voelde ik snel dat er speling op de as zat. Als ik al een crank rocker constructie had gehad weet ik niet of ik dat zou voelen aan mijn trappers. Ik denk het niet.
Met het rijden ben ik wel blij. Ik heb het idee dat het makkelijke is een hogere hartslag te hebben.