Sinds we met een tocht van de Waterlandse Liggers voor een “dichte deur” stonden vanwege een besloten feest, reserveer ik altijd van te voren. De te gebruiken horeca ligt altijd iets over de helft van de tocht (70-75 km) en moet een goede, veilige en zichtbare parkeerplek hebben. Ik zeg dat we met 10 m/v komen maar dat het aantal naar boven of beneden kan variëren, evenals het moment van aankomst door een lekke band of een andere pechvorm. Ik meld altijd te bellen als het veel later wordt.
Onze routes liggen steeds vast. Uitgaande van een veilige 20 km/u kan het moment van arriveren redelijk zeker genoemd worden. We zijn altijd van harte welkom en onze reserveringseisen zijn nooit een probleem.
Een maal kwamen we door de regen nat aan bij een wegrestaurant langs de A9. De bedrijfsleider had wat problemen met onze natte kleding op zijn stoffen stoelen, maar kwam zelf al snel met vuilniszakken aandragen…
Onze routes liggen steeds vast. Uitgaande van een veilige 20 km/u kan het moment van arriveren redelijk zeker genoemd worden. We zijn altijd van harte welkom en onze reserveringseisen zijn nooit een probleem.
Een maal kwamen we door de regen nat aan bij een wegrestaurant langs de A9. De bedrijfsleider had wat problemen met onze natte kleding op zijn stoffen stoelen, maar kwam zelf al snel met vuilniszakken aandragen…
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)