09-Feb-2024, 04:16 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Feb-2024, 04:17 PM door Wim -de roetsende.)
De CruzBike rijdt nu rond in de buurt van Luik in België. De koper heeft maar 1 hobby en evenveel ligfietsen als dat ik er ooit gehad heb
Voor zowel de koper als de verkoper is de CruzBike voor een mooi bedrag verkocht.
Gelukkig had ik wel, net voordat de koper de advertentie op Marktplaats had gezien, de prijs weer iets verhoogd
Ik reed te weinig op de CruzBike om echt vriendjes met de fiets te worden. De besturing is op z'n zachtst gezegd best een beetje listig.
Door de trapbeweging ontstaat er ook een stuurbeweging met als gevolg dat ik een paar keer opeens midden op de weg reed.
Gelukkig reed er op dat moment geen ander verkeer en dus ging het goed. Het besef dat dit ook heel anders had kunnen aflopen bleef wel in mijn hoofd rondspoken. Zoiets heb ik namelijk nog nooit met een andere ligfiets gehad.
Ik voelde mij dus niet meer comfortabel op deze fiets.
Vandaar dat ik de knoop heb doorgehakt en de fiets nu echt verkocht heb.
En wat nu?
Op ligfiets.net heb ik een Gezocht-advertentie gezet voor een M5 CHR.
Ik ben ondertussen ook met Bram Moens in gesprek.
We gaan het zien.
Voor zowel de koper als de verkoper is de CruzBike voor een mooi bedrag verkocht.
Gelukkig had ik wel, net voordat de koper de advertentie op Marktplaats had gezien, de prijs weer iets verhoogd
Ik reed te weinig op de CruzBike om echt vriendjes met de fiets te worden. De besturing is op z'n zachtst gezegd best een beetje listig.
Door de trapbeweging ontstaat er ook een stuurbeweging met als gevolg dat ik een paar keer opeens midden op de weg reed.
Gelukkig reed er op dat moment geen ander verkeer en dus ging het goed. Het besef dat dit ook heel anders had kunnen aflopen bleef wel in mijn hoofd rondspoken. Zoiets heb ik namelijk nog nooit met een andere ligfiets gehad.
Ik voelde mij dus niet meer comfortabel op deze fiets.
Vandaar dat ik de knoop heb doorgehakt en de fiets nu echt verkocht heb.
En wat nu?
Op ligfiets.net heb ik een Gezocht-advertentie gezet voor een M5 CHR.
Ik ben ondertussen ook met Bram Moens in gesprek.
We gaan het zien.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler