09-Feb-2024, 05:48 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Feb-2024, 05:50 PM door Wim -de roetsende.)
(09-Feb-2024, 04:32 PM)LigZeeuw schreef: Als je met Bram in gesprek bent, weet je toevallig of en wanneer er weer fietsen/onderdelen geproduceerd gaan worden? Ik heb namelijk nog steeds wel interesse in een mooie tailbox.
Gewoon mailen. Heb ik ook gedaan.
Op de site staat:
Na de succesvolle M5 Carbon Tail Bag 21 die wijdverbreid in gebruik is bij met name M5 CHR klanten hebben we nu de grotere versie klaar die meer dan genoeg ruimte biedt voor een lange fietsvakantie.
Zoals je mag verwachten is ook deze M5 Carbon Tail Bag 57 100% waterdicht, lichtgewicht ~ 1,2 kg en dat is veel lichter dan standaard fietstassen maar nog belangrijker is dat deze TB 57 voor een veel lager energiegebruik zorgt door de sublieme aerovorm. Denk aan 10% lagere hartslag bij dezelfde snelheid.
De montage van deze TB 57 is een lachertje: hij heeft geen drager nodig en geen gereedschap om te monteren. Hij zit namelijk uiterst pas op de bovenkant van de liggende achtervork middels Velcro strips.Handig ook voor tussentijds ander vervoer op auto of in bus of trein.
Deze M5 Tail Bag 57 zal in de eerste maanden van 2023 beschikbaar komen. Hij kan vooruit besteld worden zodat je zeker bent van een exemplaar voor aanvang van het nieuwe fietsseizoen.
Verwachte introductie verkoopprijs zal 795 Euro worden.
UPDATE 25 maart 2023: Mallen zijn klaar en het eerste prototype is nu in de maak!
Ik neem aan dat er nog wel wat te koop zijn.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler