16-Feb-2024, 12:13 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-Feb-2024, 12:15 PM door 365cycle.)
Ja, ik denk wel dat ik een nerd ben.
Werk in de voedselsector maar op de IT-afdeling, en al heb ik meer een "praatbaan" dan dat ik de hele dag naar een prompt of een IDE zit te staren, programmeren is wel de oorsprong.
Leren programmeren was tegen het einde van m'n basisschooltijd voor de hand liggender dan een poging doen om vrienden te maken, maar een introvert ben ik niet echt.
Denk overigens dat blootstelling aan discriminatie een belangrijke rol heeft gespeeld in mijn vorming, acceptatie dat ik nergens echt bij hoor dan dus. En ergens is die behoefte om wél ergens bij te horen niet helemaal weg, want ja, ik zit hier
Over andere muziek, nerds en drummen...
Succes
Werk in de voedselsector maar op de IT-afdeling, en al heb ik meer een "praatbaan" dan dat ik de hele dag naar een prompt of een IDE zit te staren, programmeren is wel de oorsprong.
Leren programmeren was tegen het einde van m'n basisschooltijd voor de hand liggender dan een poging doen om vrienden te maken, maar een introvert ben ik niet echt.
Denk overigens dat blootstelling aan discriminatie een belangrijke rol heeft gespeeld in mijn vorming, acceptatie dat ik nergens echt bij hoor dan dus. En ergens is die behoefte om wél ergens bij te horen niet helemaal weg, want ja, ik zit hier
(16-Feb-2024, 11:15 AM)HugoW1975 schreef:(16-Feb-2024, 11:02 AM)Fietsbennie schreef: ...
- luister graag andere muziek
...
Check. Waar luister jij graag naar? Ik momenteel veel naar Phil Collins omdat ik leer drummen, maar vooral Pink Floyd, Beth Hart, Joe Bonamassa.
Over andere muziek, nerds en drummen...
Succes
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.