17-Feb-2024, 07:03 PM
Ik had me voorgenomen om 100 km per week te rijden met deze fiets, de laatste maanden was daar weinig van gekomen maar gisteren de 100 van vorige week vol gemaakt door de lange weg naar huis te nemen, 20 in plaats van 5 km.
Vandaag het voorzetje gemaakt voor volgende week, 60 km. Wel lekker rustig, mijn tempo lag meestal net onder de 20 km met uitschieters beide richtingen. Dat leuke halfverharde weggetje langs het duin en dat smalle dijkje langs het Uitgeester meer waar het wegdek ook niet echt vast lag was 15 km/u echt wel genoeg.
Op deze manier bouw ik misschien meer op voor hele dagen in de zomer.
Vandaag het voorzetje gemaakt voor volgende week, 60 km. Wel lekker rustig, mijn tempo lag meestal net onder de 20 km met uitschieters beide richtingen. Dat leuke halfverharde weggetje langs het duin en dat smalle dijkje langs het Uitgeester meer waar het wegdek ook niet echt vast lag was 15 km/u echt wel genoeg.
Op deze manier bouw ik misschien meer op voor hele dagen in de zomer.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)