Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Communicatie onderling onderweg
#8
(24-Feb-2024, 09:40 PM)Veloquest schreef: als je onbeperkt bellen hebt en oordjes kun je gewoon de telefoon gebruiken.

Als je samen wil kunnen communiceren zoek dan eens op internet naar marine headset,
in de binnenvaart worden die steeds vaker toegepast en opnschepen met een lengte van 180 meter en 1 man in een afgesloten stuurhut werkt dit prima en het werkt helemaal handsfree enige nadeel is dat je ook alles hoort wat de ander zegt, er is wel een redelijk goede demping van bijgeluiden.
Heb zelf ook een set overgehouden aan mijn schip maar nog niet geprobeerd in de velomobiel omdat ik altijd alleen op pad ben.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Veloquest , 365cycle


Berichten in dit topic
Communicatie onderling onderweg - door Grrrrrene - 24-Feb-2024, 08:02 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door ZoefZoef - 24-Feb-2024, 08:22 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Gideonaut - 24-Feb-2024, 08:55 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door blokdoorn - 24-Feb-2024, 09:07 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Veloquest - 24-Feb-2024, 09:40 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Arno boogaart - 24-Feb-2024, 10:18 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door GertBr - 24-Feb-2024, 10:18 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Fietsbennie - 24-Feb-2024, 11:44 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Lopopodium - 25-Feb-2024, 01:41 AM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Jeroen S - 25-Feb-2024, 01:45 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Grrrrrene - 27-Feb-2024, 08:57 AM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Raymond - 27-Feb-2024, 02:29 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Frutsel - 27-Feb-2024, 02:48 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door 365cycle - 27-Feb-2024, 04:13 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Raymond - 27-Feb-2024, 04:46 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Frutsel - 27-Feb-2024, 05:03 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door 365cycle - 27-Feb-2024, 06:24 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Grrrrrene - 04-Mar-2024, 01:30 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Willeke_IGKT - 04-Mar-2024, 01:33 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Grrrrrene - 14-Mar-2024, 08:43 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM