Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Communicatie onderling onderweg
#14
(27-Feb-2024, 02:29 PM)Raymond schreef: Mocht je voor een communicatiesysteem kiezen, dan raadt ik aan om een hoofdtelefoon met botgeleiding te nemen (bijv. Shokz OpenRun). Bij zulke hoofdtelefoons zijn je oren vrij voor omgevingsgeluid omdat de hoofdtelefoon trillingen op je schedel overbrengt. Dat werkt super goed voor spraak.

Hoe je dat verder integreert in een communicatiesysteem, daar heb ik dan weer geen kaas van gegeten.

Ik kan je vertellen dat de andere kant van de lijn mee kan genieten van de rijgeluiden als je daarmee belt (Aeropex Aftershokz, de voorloper van de Shokz OpenRun).
Daarnaast is de beugel achter je hoofd niet ideaal als je tegen je headrest zit/komt.

Wat wel ideaal is is dat je inderdaad het omgevingsgeluid gewoon hoort.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Communicatie onderling onderweg - door Grrrrrene - 24-Feb-2024, 08:02 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door ZoefZoef - 24-Feb-2024, 08:22 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Gideonaut - 24-Feb-2024, 08:55 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door blokdoorn - 24-Feb-2024, 09:07 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Veloquest - 24-Feb-2024, 09:40 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Arno boogaart - 24-Feb-2024, 10:18 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door GertBr - 24-Feb-2024, 10:18 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Fietsbennie - 24-Feb-2024, 11:44 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Lopopodium - 25-Feb-2024, 01:41 AM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Jeroen S - 25-Feb-2024, 01:45 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Grrrrrene - 27-Feb-2024, 08:57 AM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Raymond - 27-Feb-2024, 02:29 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Frutsel - 27-Feb-2024, 02:48 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door 365cycle - 27-Feb-2024, 04:13 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Raymond - 27-Feb-2024, 04:46 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Frutsel - 27-Feb-2024, 05:03 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door 365cycle - 27-Feb-2024, 06:24 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Grrrrrene - 04-Mar-2024, 01:30 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Willeke_IGKT - 04-Mar-2024, 01:33 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Grrrrrene - 14-Mar-2024, 08:43 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM