Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PODBike
#8
(01-Mar-2024, 10:02 PM)Wim -de roetsende schreef: Dit is echt geen vm...
Kweenie. Zodra je assist in een overdekte fiets plaatst vervaagd de grens. Is een QV met Bafang een Velomobiel? En een gemotoriseerde Leitra of Cab Bike? Een Alleweder?
Al die fietsen kan je in principe met forse ondersteuning rondrijden als e-bike. Het enige verschil dat ik echt zie is dat ze de podbike echt hard kunnen begrenzen op 25 km/h, hoe hard je ook trapt.

Misschien zijn we hier ook wel een beetje Velomobiel-elitair. Snelheid is best belangrijk hier.
Niet dat ik dat niet snap, ik heb jaren lang naar tevredenheid rondgetuft in een zelfbouw Alleweder A2. Leuk, maar hard ging het niet, zeker niet harder dan een gepimpte FlevoRacer. Wat er nu aan velomobielen te koop is, is een andere wereld en lijkt me geweldig. Maar ik denk dat de doelgroep voor die Podbike hier helemaal niet zit.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
PODBike - door Hardloper - 01-Mar-2024, 08:48 PM
RE: PODBike - door Tijanus - 01-Mar-2024, 09:29 PM
RE: PODBike - door Gideonaut - 01-Mar-2024, 09:57 PM
RE: PODBike - door Wim -de roetsende - 01-Mar-2024, 10:02 PM
RE: PODBike - door Hardloper - 01-Mar-2024, 10:13 PM
RE: PODBike - door Willeke_IGKT - 01-Mar-2024, 10:20 PM
RE: PODBike - door Wim -de roetsende - 01-Mar-2024, 10:24 PM
RE: PODBike - door Merijn - 01-Mar-2024, 10:27 PM
RE: PODBike - door Wim -de roetsende - 01-Mar-2024, 10:33 PM
RE: PODBike - door Hardloper - 01-Mar-2024, 10:56 PM
RE: PODBike - door Jeroen S - 02-Mar-2024, 12:59 AM
RE: PODBike - door Joop99 - 02-Mar-2024, 02:11 AM
RE: PODBike - door Wim -de roetsende - 02-Mar-2024, 08:59 AM
RE: PODBike - door Fietsbennie - 02-Mar-2024, 08:27 AM
RE: PODBike - door Hardloper - 02-Mar-2024, 01:01 PM
RE: PODBike - door GerDilven - 02-Mar-2024, 09:07 AM
RE: PODBike - door 365cycle - 02-Mar-2024, 11:04 AM
RE: PODBike - door Jeroen S - 02-Mar-2024, 11:21 AM
RE: PODBike - door Tijanus - 02-Mar-2024, 02:25 PM
RE: PODBike - door Hoekie - 02-Mar-2024, 03:12 PM
RE: PODBike - door JanBurp - 02-Mar-2024, 05:57 PM
RE: PODBike - door Wim -de roetsende - 02-Mar-2024, 08:22 PM
RE: PODBike - door Hardloper - 03-Mar-2024, 12:44 PM
RE: PODBike - door JanBurp - 02-Mar-2024, 09:40 PM
RE: PODBike - door Wim -de roetsende - 02-Mar-2024, 09:52 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM