02-Mar-2024, 09:41 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-Mar-2024, 09:48 PM door Wim -de roetsende.)
(02-Mar-2024, 09:29 PM)ZoefZoef schreef: Echt heel netjes is het niet en zeker als leraar zou je daarboven moeten staan.
Dit is nu al de zoveelste keer dat je meent mijn beroep erbij te moeten halen. Ik wil je verzoeken daarmee te stoppen.
Ik heet hier Wim -de roetsende en niet Wim -de schoolmeester
Dan wil ik je ook verzoeken om beter te gaan lezen. Er staat al lang ergens vermeld dat deze verkoper niet de bouwer/bedenker/ontwerper is.
-
-
(23-Dec-2023, 12:58 AM)ZoefZoef schreef: Hij kost nu nog maar 550 euro, maar ik denk dat jij 'm wel al voor 375 euro kan kopen in plaats van over 2 weken pas.
https://www.2dehands.be/v/fietsen-en-bro...e-ligfiets
Hierboven deel jij zelf een nieuwe prijs. Precies zoals ik zojuist ook deed.
-
-
-
-
(03-Jan-2024, 02:21 AM)ZoefZoef schreef: Niet zomaar een baggerfiets, maar een baggerfiets met patent!
Een leuk probeersel. Misschien een ideale stationsfiets of boodschappenfiets omdat zelfs een junk 'm laat staan
Hier ben jijzelf ook niet zo aardig.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler