Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Communicatie onderling onderweg
#19
(27-Feb-2024, 06:24 PM)365cycle schreef: Jup. Leuke eigenschap van mijn Shokz: Als ik met m'n hand op m'n hoofd steun verstaat de andere kant me direct niet meer. De microfoon werkt dus blijkbaar ook primair op de trillingen door je schedel (die dan gedempt worden).

Grappig, ik wist niet dat er ook headsets waren met bone conduction microfoons. Maar weet je zeker dat dat zo werkt, want de microfoon op zo'n stokje voor je mond suggereert voor mij dat er een normale microfoon op zit die geluidsgolven uit je mond opvangt. Of heb je het over een andere headset dan deze: https://nl.shokz.com/products/opencomm2 ?

Ik kende wel de keelmicrofoons die direct de trillingen van je stembanden opvangen, maar die zijn of heeeeel duur (en matige geluidskwaliteit) of goedkope Chinese namaak en dan ben je helemaal onverstaanbaar. Een plopkapje op de mic zal de meest windruis wel weghalen en anders zak ik wel wat achter mijn vizier :-D We gaan het zien, ik wil niet nu al investeren en 2 headsets van samen 500 euro als het voor een paar tientjes op 80% van dat niveau kan ;-)

We gaan vanavond wel even checken hoe het werkt via de mobiel en de Walkietooth-app. Allebei draadloze oortjes in en kijken of we elkaar verstaan. Onderweg zal dat wel matig werken, maar we hebben een goedkope BT-headset besteld om eens mee te testen.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Communicatie onderling onderweg - door Grrrrrene - 24-Feb-2024, 08:02 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door ZoefZoef - 24-Feb-2024, 08:22 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Gideonaut - 24-Feb-2024, 08:55 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door blokdoorn - 24-Feb-2024, 09:07 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Veloquest - 24-Feb-2024, 09:40 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Arno boogaart - 24-Feb-2024, 10:18 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door GertBr - 24-Feb-2024, 10:18 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Fietsbennie - 24-Feb-2024, 11:44 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Lopopodium - 25-Feb-2024, 01:41 AM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Jeroen S - 25-Feb-2024, 01:45 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Grrrrrene - 27-Feb-2024, 08:57 AM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Raymond - 27-Feb-2024, 02:29 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Frutsel - 27-Feb-2024, 02:48 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door 365cycle - 27-Feb-2024, 04:13 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Raymond - 27-Feb-2024, 04:46 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Frutsel - 27-Feb-2024, 05:03 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door 365cycle - 27-Feb-2024, 06:24 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Grrrrrene - 04-Mar-2024, 01:30 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Willeke_IGKT - 04-Mar-2024, 01:33 PM
RE: Communicatie onderling onderweg - door Grrrrrene - 14-Mar-2024, 08:43 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM