05-Mar-2024, 11:00 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Mar-2024, 11:09 AM door Willeke_IGKT.)
Ik ben wel met mijn naam op internet te vinden maar daar staat tegenover dat ik nooit aankondig niet thuis te gaan zijn.
Maar toen ik begon met op internet schrijven was ik al lid van een wereldwijde vereniging waar mensen mij ontmoet hadden en kende onder mijn voornaam. Dus een alias aannemen was niet logisch.
Ik begrijp echter volkomen dat anderen daar niet blij onder zijn.
Waar ik wel moeite mee heb is het onthouden van de twee namen die bij een persoon horen, dus Frutsel als ik je in de toekomst weer ontmoet weet ik waarschijnlijk niet meer hoe de rest van de wereld je aanspreekt en zal ik je misschien bij je forumnaam aanspreken.
Maar toen ik begon met op internet schrijven was ik al lid van een wereldwijde vereniging waar mensen mij ontmoet hadden en kende onder mijn voornaam. Dus een alias aannemen was niet logisch.
Ik begrijp echter volkomen dat anderen daar niet blij onder zijn.
Waar ik wel moeite mee heb is het onthouden van de twee namen die bij een persoon horen, dus Frutsel als ik je in de toekomst weer ontmoet weet ik waarschijnlijk niet meer hoe de rest van de wereld je aanspreekt en zal ik je misschien bij je forumnaam aanspreken.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)