De roeifiets is een fantastisch apparaat. Toch vond ik nog 2 dingetjes die ik kon verbeteren.
Nummer 1 is de bout op de voetenslede vervangen door een platkop bout. Hierna geen hakende armslagkabel meer.
Omdat de fiets net niet met wiel in auto paste moest ik regelmatig het achterwiel eruit halen. Zo makkelijk als Derk het retourelastiek erop doet zoals de video krijg ik het niet voor elkaar.
Dus heb ik aan de bagagedrager een clamcleatje geplaats waar ik de aandrijfkabel in kan klemmen. Het elastiek haak ik aan mijn bagagedrager. Zo hoef ik alleen het wiel in te steken en de kabel op te winden langs de snek. Elastiek even aan de snek en gaan met de roets.
When a faillure becomes a feature
Een klein standaardje meestal kan ik de fiets wel parkeren tegen een paaltje of iets dergelijks maar ja had nog wat tentstokken over. Twee stokjes van 21 cm. Past precies in het kleine vakje van mijn radical toptas m.
Nummer 1 is de bout op de voetenslede vervangen door een platkop bout. Hierna geen hakende armslagkabel meer.
Omdat de fiets net niet met wiel in auto paste moest ik regelmatig het achterwiel eruit halen. Zo makkelijk als Derk het retourelastiek erop doet zoals de video krijg ik het niet voor elkaar.
Dus heb ik aan de bagagedrager een clamcleatje geplaats waar ik de aandrijfkabel in kan klemmen. Het elastiek haak ik aan mijn bagagedrager. Zo hoef ik alleen het wiel in te steken en de kabel op te winden langs de snek. Elastiek even aan de snek en gaan met de roets.
When a faillure becomes a feature
Een klein standaardje meestal kan ik de fiets wel parkeren tegen een paaltje of iets dergelijks maar ja had nog wat tentstokken over. Twee stokjes van 21 cm. Past precies in het kleine vakje van mijn radical toptas m.