18-Mar-2024, 08:27 PM
Het hoofd van die automobilisten blijft maar ontkennen dat auto's langzaam zijn. En omdat er zoveel auto's op de weg zijn, is het daar heel druk en zit het nogal snel tegen met de reistijd. Dat moet je ergens dan toch weer inhalen, namelijk met asociaal rijgedrag. Ik heb een tijd in het westen gewoond en kom er nog wel eens. Ik ben erg blij dat ik dat niet dagelijks hoef. Ik kan me voorstellen dat de arme mensen die daar dagelijks autorijden er soms helemaal genoeg van hebben. Maar ja zelfs op het fietspad is het daar druk.
Het gaat niet om de feiten, het gaat om een gevoel snel te zijn, en alles wat langzamer is moet je voorbij. Of dat nu een ligfiets, brommobiel, of lesauto is.
Maar ja ik baal in de zomer periode ook wel van de onoplettende oudere E bikers op het fietspad. Dan wordt ik ook wel eens wat ongeduldig. Kunnen zij lekker mopperen over die ongeduld met zijn gekke fiets.
Het gaat niet om de feiten, het gaat om een gevoel snel te zijn, en alles wat langzamer is moet je voorbij. Of dat nu een ligfiets, brommobiel, of lesauto is.
Maar ja ik baal in de zomer periode ook wel van de onoplettende oudere E bikers op het fietspad. Dan wordt ik ook wel eens wat ongeduldig. Kunnen zij lekker mopperen over die ongeduld met zijn gekke fiets.