Ligfiets.net
Zoeken
Ledenlijst
Help
Welkom gast!
Aanmelden
Registreren
Aanmelden
Gebruikersnaam
Wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
Mij onthouden
ligfietsers.nl
›
Algemeen
›
Hangplek
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
Waardering:
0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
1
2
3
4
5
Topic Modes
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
TvWijk
Toerder
Berichten: 356
Topics: 19
Lid sinds: Oct 2018
Bedankt: 166
523 x bedankt in 226 berichten
#36
22-Mar-2024, 04:38 PM
Voor alles met neer dan twee wielen gebruik ik deze:
SKS Airstep digi
Even an absolute beginner has to start somewhere.
Zoek
Antwoord
}
Bedankt door:
Willeke_IGKT
«
Ouder topic
|
Nieuwer topic
»
Berichten in dit topic
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
TvWijk
- 16-Mar-2024, 12:32 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 16-Mar-2024, 01:00 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Tijanus
- 16-Mar-2024, 01:29 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Jeroen S
- 16-Mar-2024, 11:13 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 16-Mar-2024, 11:56 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Wim -de roetsende
- 17-Mar-2024, 10:28 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 17-Mar-2024, 01:09 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Jeroen S
- 17-Mar-2024, 12:06 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 17-Mar-2024, 01:48 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
TvWijk
- 18-Mar-2024, 11:13 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 19-Mar-2024, 10:07 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Niels van der Wal
- 19-Mar-2024, 10:41 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
datakneder
- 19-Mar-2024, 11:33 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Joop99
- 20-Mar-2024, 02:01 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 20-Mar-2024, 10:32 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 20-Mar-2024, 12:07 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 20-Mar-2024, 10:26 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 21-Mar-2024, 02:48 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Hardloper
- 20-Mar-2024, 07:24 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Joop99
- 22-Mar-2024, 03:09 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
GertBr
- 19-Mar-2024, 12:24 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 19-Mar-2024, 01:03 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 19-Mar-2024, 02:21 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 19-Mar-2024, 02:38 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Jeroen S
- 19-Mar-2024, 07:33 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 19-Mar-2024, 11:45 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Wim -de roetsende
- 19-Mar-2024, 08:23 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Lopopodium
- 19-Mar-2024, 08:36 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Wim -de roetsende
- 20-Mar-2024, 07:19 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Bob Hagendijk
- 20-Mar-2024, 09:57 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Raymond
- 20-Mar-2024, 11:05 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Willeke_IGKT
- 20-Mar-2024, 01:25 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 20-Mar-2024, 03:06 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Willeke_IGKT
- 20-Mar-2024, 07:50 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Raymond
- 21-Mar-2024, 09:24 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
TvWijk
- 22-Mar-2024, 04:38 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Joop99
- 22-Mar-2024, 04:45 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
TvWijk
- 23-Mar-2024, 11:46 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Hardloper
- 22-Mar-2024, 07:15 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Wim -de roetsende
- 22-Mar-2024, 07:19 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Hardloper
- 22-Mar-2024, 07:28 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Wim -de roetsende
- 23-Mar-2024, 10:49 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
datakneder
- 23-Mar-2024, 11:04 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Wim -de roetsende
- 23-Mar-2024, 12:56 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Joop99
- 23-Mar-2024, 07:10 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Willeke_IGKT
- 22-Mar-2024, 07:43 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
LigfietsWilsum
- 23-Mar-2024, 10:57 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
LigZeeuw
- 23-Mar-2024, 01:04 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
blokdoorn
- 23-Mar-2024, 11:21 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Tijanus
- 23-Mar-2024, 01:05 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Willeke_IGKT
- 23-Mar-2024, 04:30 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 23-Mar-2024, 04:42 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Willeke_IGKT
- 23-Mar-2024, 04:54 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Jeroen S
- 23-Mar-2024, 11:33 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Willeke_IGKT
- 24-Mar-2024, 09:18 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Jeroen S
- 24-Mar-2024, 11:57 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Bacchus
- 14-May-2024, 01:42 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Joop99
- 14-May-2024, 05:30 PM
Afdrukversie weergeven
Ga naar locatie:
Persoonlijke berichten
Gebruikersconfiguratiescherm
Wie is er online
Zoeken
Beginpagina
Site
-- Site info
-- Tips, ideeën, wensen en vragen
Ligfietsers
-- Open tweewielers
-- Roeifietsen
-- Trikes en Quads
-- Velomobielen
-- Zelfbouwers
-- Accessoires & Onderdelen
---- Apps en sites
-- Showcase
-- Verenigingen
---- Zeeland
---- Noord Brabant
---- Limburg
---- Utrecht
---- Zuid Holland
---- Noord Holland
---- Flevoland
---- Gelderland
---- Overijssel
---- Drenthe
---- Groningen
---- Friesland
---- Strava club
Toeren, tochten en agenda
-- Toer kalender en evenementen
-- Toertochten
-- Ligfiets fotos
-- Fietsreizen
-- Ligfiets video's
-- Fietsmaatje gezocht
Algemeen
-- Hangplek
-- Nieuw hier?
-- Beginners
-- Veiligheid en gezondheid
-- Interessante sites en dealers
-- Ervaringen met winkels, dealers, etc...
-- Ligfiets nieuws en media
-- FIETS GESTOLEN !!!
Prikbord
-- Aangeboden
---- Fietsen
---- Onderdelen en gereedschap
---- Accessoires
---- Fietskleding
---- Overig
-- Gevraagd
---- Fiets gezocht
---- Onderdelen en gereedschap gevraagd
---- Accessoires gevraagd
---- Fietskleding gezocht
---- Overigen gevraagd
-- Commerciële advertenties
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf
aanmelden
voor je een bericht kunt plaatsen.
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Mij onthouden
Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...
datakneder
— 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...
datakneder
— 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...
Arend-Jan
— 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...
Arend-Jan
— 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...
Arend-Jan
— 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...
Willeke_IGKT
— 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...
ZoefZoef
— 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel
— 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...
Roepers
— 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...
Wim -de roetsende
— 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...
datakneder
— 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...
Jeroen S
— 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...
Jeroen S
— 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...
Jeroen S
— 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...
melle z
— 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...
Jeroen S
— 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...
liggende daan
— 09:46 PM
Lineaire weergave
Geneste weergave