Ligfiets.net
Zoeken
Ledenlijst
Help
Welkom gast!
Aanmelden
Registreren
Aanmelden
Gebruikersnaam
Wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
Mij onthouden
ligfietsers.nl
›
Algemeen
›
Hangplek
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
Waardering:
0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
1
2
3
4
5
Topic Modes
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
Hardloper
Kilometervreter
Berichten: 4.061
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4574
5282 x bedankt in 3448 berichten
#38
22-Mar-2024, 07:15 PM
In hoeverre is het cijfer achter de komma belangrijk? Ik betwijfel het eigenlijk of ik er wat van ga merken? Of zie ik iets over het hoofd?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Zoek
Antwoord
}
Bedankt door:
«
Ouder topic
|
Nieuwer topic
»
Berichten in dit topic
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
TvWijk
- 16-Mar-2024, 12:32 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 16-Mar-2024, 01:00 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Tijanus
- 16-Mar-2024, 01:29 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Jeroen S
- 16-Mar-2024, 11:13 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 16-Mar-2024, 11:56 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Wim -de roetsende
- 17-Mar-2024, 10:28 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 17-Mar-2024, 01:09 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Jeroen S
- 17-Mar-2024, 12:06 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 17-Mar-2024, 01:48 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
TvWijk
- 18-Mar-2024, 11:13 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 19-Mar-2024, 10:07 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Niels van der Wal
- 19-Mar-2024, 10:41 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
datakneder
- 19-Mar-2024, 11:33 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Joop99
- 20-Mar-2024, 02:01 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 20-Mar-2024, 10:32 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 20-Mar-2024, 12:07 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 20-Mar-2024, 10:26 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 21-Mar-2024, 02:48 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Hardloper
- 20-Mar-2024, 07:24 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Joop99
- 22-Mar-2024, 03:09 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
GertBr
- 19-Mar-2024, 12:24 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 19-Mar-2024, 01:03 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 19-Mar-2024, 02:21 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 19-Mar-2024, 02:38 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Jeroen S
- 19-Mar-2024, 07:33 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 19-Mar-2024, 11:45 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Wim -de roetsende
- 19-Mar-2024, 08:23 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Lopopodium
- 19-Mar-2024, 08:36 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Wim -de roetsende
- 20-Mar-2024, 07:19 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Bob Hagendijk
- 20-Mar-2024, 09:57 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Raymond
- 20-Mar-2024, 11:05 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Willeke_IGKT
- 20-Mar-2024, 01:25 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
365cycle
- 20-Mar-2024, 03:06 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Willeke_IGKT
- 20-Mar-2024, 07:50 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Raymond
- 21-Mar-2024, 09:24 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
TvWijk
- 22-Mar-2024, 04:38 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Joop99
- 22-Mar-2024, 04:45 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
TvWijk
- 23-Mar-2024, 11:46 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Hardloper
- 22-Mar-2024, 07:15 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Wim -de roetsende
- 22-Mar-2024, 07:19 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Hardloper
- 22-Mar-2024, 07:28 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Wim -de roetsende
- 23-Mar-2024, 10:49 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
datakneder
- 23-Mar-2024, 11:04 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Wim -de roetsende
- 23-Mar-2024, 12:56 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Joop99
- 23-Mar-2024, 07:10 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Willeke_IGKT
- 22-Mar-2024, 07:43 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
LigfietsWilsum
- 23-Mar-2024, 10:57 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
LigZeeuw
- 23-Mar-2024, 01:04 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
blokdoorn
- 23-Mar-2024, 11:21 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Tijanus
- 23-Mar-2024, 01:05 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Willeke_IGKT
- 23-Mar-2024, 04:30 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Frutsel
- 23-Mar-2024, 04:42 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Willeke_IGKT
- 23-Mar-2024, 04:54 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Jeroen S
- 23-Mar-2024, 11:33 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Willeke_IGKT
- 24-Mar-2024, 09:18 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Jeroen S
- 24-Mar-2024, 11:57 AM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Bacchus
- 14-May-2024, 01:42 PM
RE: Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comfortabel rijden?
- door
Joop99
- 14-May-2024, 05:30 PM
Afdrukversie weergeven
Ga naar locatie:
Persoonlijke berichten
Gebruikersconfiguratiescherm
Wie is er online
Zoeken
Beginpagina
Site
-- Site info
-- Tips, ideeën, wensen en vragen
Ligfietsers
-- Open tweewielers
-- Roeifietsen
-- Trikes en Quads
-- Velomobielen
-- Zelfbouwers
-- Accessoires & Onderdelen
---- Apps en sites
-- Showcase
-- Verenigingen
---- Zeeland
---- Noord Brabant
---- Limburg
---- Utrecht
---- Zuid Holland
---- Noord Holland
---- Flevoland
---- Gelderland
---- Overijssel
---- Drenthe
---- Groningen
---- Friesland
---- Strava club
Toeren, tochten en agenda
-- Toer kalender en evenementen
-- Toertochten
-- Ligfiets fotos
-- Fietsreizen
-- Ligfiets video's
-- Fietsmaatje gezocht
Algemeen
-- Hangplek
-- Nieuw hier?
-- Beginners
-- Veiligheid en gezondheid
-- Interessante sites en dealers
-- Ervaringen met winkels, dealers, etc...
-- Ligfiets nieuws en media
-- FIETS GESTOLEN !!!
Prikbord
-- Aangeboden
---- Fietsen
---- Onderdelen en gereedschap
---- Accessoires
---- Fietskleding
---- Overig
-- Gevraagd
---- Fiets gezocht
---- Onderdelen en gereedschap gevraagd
---- Accessoires gevraagd
---- Fietskleding gezocht
---- Overigen gevraagd
-- Commerciële advertenties
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf
aanmelden
voor je een bericht kunt plaatsen.
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Mij onthouden
Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...
datakneder
— 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...
datakneder
— 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...
Arend-Jan
— 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...
Arend-Jan
— 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...
Arend-Jan
— 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...
Willeke_IGKT
— 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...
ZoefZoef
— 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel
— 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...
Roepers
— 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...
Wim -de roetsende
— 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...
datakneder
— 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...
Jeroen S
— 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...
Jeroen S
— 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...
Jeroen S
— 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...
melle z
— 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...
Jeroen S
— 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...
liggende daan
— 09:46 PM
Lineaire weergave
Geneste weergave