23-Mar-2024, 12:35 AM
Zockra was een 1-mans zaak die hele mooie dingen deed. Maar met een gewone baan was het uiteindelijk prettiger geld verdienen.
Het lijkt me ook verdraaid lastig om met Carbon fietsen je brood te verdienen, tenzij je voor een ontwerp gaat dat een goede kans heeft behoorlijke aantallen te maken en kan investeren in goede tooling en productie in een wat goedkoper land (zoals Derk deed met de 209, of zoals de meeste velomobielen nu in de markt gezet worden). Maar we zijn OT.
MBBs zijn in Frankrijk vrij populair, als je het Frans machtig bent kan je op de fora daar ook eens zoeken.
Nog wat info uit ons Duitse zusterforum:
Een mooie simpele ombouw zonder laswerk:
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1022904
En nog een draadje met wat andere ombouwsels. Zelfs een afgezaagde M5 Carbon, als ik me niet vergis:
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1022904
Ik krijg een beetje pijn van die afgezaagde frames, maar het is wel een simpele oplossing.
Het lijkt me ook verdraaid lastig om met Carbon fietsen je brood te verdienen, tenzij je voor een ontwerp gaat dat een goede kans heeft behoorlijke aantallen te maken en kan investeren in goede tooling en productie in een wat goedkoper land (zoals Derk deed met de 209, of zoals de meeste velomobielen nu in de markt gezet worden). Maar we zijn OT.
MBBs zijn in Frankrijk vrij populair, als je het Frans machtig bent kan je op de fora daar ook eens zoeken.
Nog wat info uit ons Duitse zusterforum:
Een mooie simpele ombouw zonder laswerk:
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1022904
En nog een draadje met wat andere ombouwsels. Zelfs een afgezaagde M5 Carbon, als ik me niet vergis:
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1022904
Ik krijg een beetje pijn van die afgezaagde frames, maar het is wel een simpele oplossing.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen