26-Mar-2024, 10:33 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Mar-2024, 10:42 PM door ZoefZoef.)
(26-Mar-2024, 08:59 PM)Gideonaut schreef:(26-Mar-2024, 08:31 PM)ZoefZoef schreef: Ook jouw Bulk en Milan SL zijn wel even door mn gedachten geschoten
Volgens mij zijn precies die 2 al verkocht en is de DF XL nog over?
ik heb er over zitten peinzen maar dan had ik ook toch liever voor de Milan of Bulk gegaan voor iets meer.
Ik merkte trouwens dat de persoon die zijn QV+ voor 8k wilt verkopen alle foto's en info over de schade heeft verwijderd van zijn advertenties. Waarom zitten er toch zoveel van die aparte figuurtjes in deze "hobby?"
De Bulk en de Milan SL waren gewoon gunstig geprijsd. De kop was eraf. Voor het prijsverschil met de DF XL zou de keuze inderdaad makkelijk zijn als ik een keuze zou moeten maken tussen die drie. Mits het budget het toelaat zou dat denk ik voor veel velonauten gelden, denk ik.
De DF XL is op leeftijd, heeft veel gereden, is optisch ook niet de fraaiste meer. Dat zijn dingen die de prijs drukken en die is dan ook beduidend lager dan de Bulk en SL. Die doorverkopen is dan ook nu lastiger gebleken dan de Bulk en de Milan SL.
Schade aan een jonge maar toch behoorlijk dure QV doet het gewoon niet goed voor de verkoop. Mensen haken er bij voorbaat al op af, denk ik dus ik snap wel dat iemand die foto's bewust weglaat. Daarnaast is het ook nog steeds een fiets van 8k. Als je dan toch een fors bedrag neerlegt voor zo'n fiets, is de aanschaf van een nieuwe ook nog een optie. Op die nieuwe zonder schade, schrijf je op jaarbasis ongeveer evenveel af als deze gebruikte met schade en ik zie dat redelijk gelijk opgaan de komende jaren.