29-Mar-2024, 10:28 AM
Ik had een gymleraar die een enorme narcist was. Als hij iets voor deed, stond hij verlekkerd naar zijn eigen spieren te kijken. Je kon hem wel lekker laten exploderen door, als je iets verprutst had bij een balspel, te zeggen: "Ach, het is maar een spelletje". Ondanks de hel die gymles heet, vond en vind ik het wel lekker om te bewegen. Liefst op de fiets.
Het verbaast mij vooral dat er nog steeds heel veel mensen zijn die zich uitsluitend verplaatsen per auto. De kinderen van mijn vriendin zijn begin 20 en doen alles met de auto. Ze hebben niet eens een fiets. Om te bewegen gaan ze naar de sportschool o.i.d. Met de auto, uiteraard. Volslagen waanzin, naar mijn idee. Als je voor al je noodzakelijke en minder noodzakelijke verplaatsingen spierkracht gebruikt, beweeg je meer dan genoeg.
Het verbaast mij vooral dat er nog steeds heel veel mensen zijn die zich uitsluitend verplaatsen per auto. De kinderen van mijn vriendin zijn begin 20 en doen alles met de auto. Ze hebben niet eens een fiets. Om te bewegen gaan ze naar de sportschool o.i.d. Met de auto, uiteraard. Volslagen waanzin, naar mijn idee. Als je voor al je noodzakelijke en minder noodzakelijke verplaatsingen spierkracht gebruikt, beweeg je meer dan genoeg.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Flevotrike - Quatrevelo 375