09-Apr-2024, 09:25 AM
(09-Apr-2024, 12:54 AM)365cycle schreef: Dit vind ik dan weer niet erg netjes van je. Het is niet alleen een woord, het is iemands naam. Als (Eggert) er niet was geweest hadden we zowel geen Bülk als geen Milan gehad.
Daarnaast: Als het ze lukt om de B4m in bulk (zonder hoofdletter en zonder umlaut) te gaan produceren word ik vooral heel blij.
Mocht je je vervelen: leesvoer over Eggert Bülk en imho één van zijn leukste projecten, de Milan 4.2. Da's ook zo'n heerlijk "het is wetenschappelijk onderbouwd, maar in de praktijk plakken we er gewoon een stukkie tussen" verhaal, ik houd ervan
Oeps.. Dat had ik helemaal over het hoofd gezien, mocht de beste man hier toevallig meelezen, my bad!
Dat veranderd mijn mening verder niet, maar nu snap ik waarom het de Bülk is, en zal blijven.
Die info over de Milan 4.2 had ik jaren geleden al eens op facebook gevonden, iemand had het zelfs in het Engels vertaald, jammer dat er nooit iets van gekomen is, er blijkt aardig wat vraag naar te zijn.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron