10-Apr-2024, 12:08 PM
Een verschil van enkele duizenden euro's is zeker voornaam, maar we moeten maar zien hoe sterk of lang je daarop kan blijven leunen. (Ik ging voor de gein eens vergelijken bij Podbike, en die zijn ook gewoon van 5000 naar 9500 euro gegaan, en productie lijkt nog altijd druppelsgewijs, etc.) En natuurlijk goed checken welke features je dan mist; ikvoormezelf vind een vm met kap maar zonder knipperlicht n-ok, en dat is dan reëel gezien +500 euro.
Ik ben in elk geval enthousiast over de insteek tov de huidige Bülk, die me ook al aansprak, want dit lijstje van aanpassingen had ik zelf kunnen aanleveren. Mijn kijk op zaken zegt helaas niet altijd veel goeds voor commercieel succes (adieu Hilgo!), maar een niet al te logge velomobiel die wel gewoon stoepjes en bochtjes haalt (zowel rijdend als parkerend) en waar ik over 20 jaar nog in en uit kan stappen, mijn aandacht heb je -- nu mijn aanschaf nog!
Ik ben in elk geval enthousiast over de insteek tov de huidige Bülk, die me ook al aansprak, want dit lijstje van aanpassingen had ik zelf kunnen aanleveren. Mijn kijk op zaken zegt helaas niet altijd veel goeds voor commercieel succes (adieu Hilgo!), maar een niet al te logge velomobiel die wel gewoon stoepjes en bochtjes haalt (zowel rijdend als parkerend) en waar ik over 20 jaar nog in en uit kan stappen, mijn aandacht heb je -- nu mijn aanschaf nog!