15-Apr-2024, 02:28 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Apr-2024, 02:30 PM door 365cycle.)
(15-Apr-2024, 02:01 PM)Gideonaut schreef: Mocht de gelukkige eigenaar willen overstappen naar een L, B4m of Alleweder lego bouwpakket dan heb ik nog steeds interesse in de GTVerwacht ik niet, hij leek er heel erg gelukkig mee! "Effe" langskomen in Nieuwegein vanuit Flevoland zegt ook wel iets.
(15-Apr-2024, 02:01 PM)Gideonaut schreef: ik heb een beetje door het filmpje geskimd maar het viel me inderdaad op dat de Limo wel heel erg hoog op de lijst stond, maar hij viel ook bijna omver op het eindJa, ook qua vermogen zaten we dicht bij elkaar. We zeggen het nog ergens net na de wedstrijd en dat zit ook in het filmpje, maar volgens mij trapte AJ gemiddeld 235W en ik 257W. In het 30 minuten criterium heb ik 252W getrapt. Had eigenlijk sneller willen rijden maar was gevoelsmatig door m'n koolhydratenvoorraad heen (had alleen ontbeten ) dus het ging niet meer.
blijkbaar aardig moeten trappen om dat gewicht op gang te houden!
(15-Apr-2024, 02:01 PM)Gideonaut schreef: Is die baan trouwens iets wat je moet reserveren of kan je daar gewoon fietsen wanneer je zin heb? want het is hier praktisch om de hoek! Ik zou er ook wel een keertje willen spelen.Volgens mij kan je er vaak gewoon vrij rijden, maar hij kan ook afgesloten worden. Ik zou het denk ik even navragen bij Alexander K, die deed het contact met de beheerder.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.