25-Apr-2024, 08:46 PM
Het Duitse forum maakt het juist allemaal verwarrender, ja de prijzen liggen daar veel hoger maar ook lijkt het alsof er geen onderscheid word gemaakt tussen de modellen, een SL MK3 "super light" gaat voor 8500,- de deur uit, vervolgens een SL MK7 voor exact dezelfde prijs, en een GT MK6 voor 7500,-
Met de Quest word dit ook gedaan, maar is het een glasvezel fiets dan is die geen drol waard, is het een carbon model dan opeens word er een hoofdprijs voor gevraagd, ondanks de leeftijd.
Natuurlijk blijft het altijd wat de gek er voor over heeft, maar waarom is de Milan zo'n uitzondering? wat maakt de Milan zo veel meer waard dan elk ander model? waarom is het alleen bij dit model niet zo simpel?
Met de Quest word dit ook gedaan, maar is het een glasvezel fiets dan is die geen drol waard, is het een carbon model dan opeens word er een hoofdprijs voor gevraagd, ondanks de leeftijd.
Natuurlijk blijft het altijd wat de gek er voor over heeft, maar waarom is de Milan zo'n uitzondering? wat maakt de Milan zo veel meer waard dan elk ander model? waarom is het alleen bij dit model niet zo simpel?
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)