Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spezi 2024
#13
Hydrauliek is vooral handig denk ik als de remleiding(en) meerdere bochten moet maken van remhendel tot wiel. En daardoor automatisch meer wrijving is. Daar komt wrijving door gebruik bij. Dat werd bij mijn QV op een gegeven moment zo veel zodat de remmen bleven aanlopen. Dat kan je voorkomen door vaker binnen en buitenkabel te vervangen of door hydraulische remleidingen te hebben.

Bij een snoek-L (en snoek?) lijkt het trouwens niet nodig door een ander pad met minder bochten. De demo snoek-L remde daardoor denk ik fantastisch zowel kwa remkracht als gevoel. Zeker weten doe ik dat over een paar maanden.

Voor Tiller kost de upgrade trouwens ~500 euro. De nieuw tillerremhendel komt ipv de huidige. Daar is al over nagedacht.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Spezi 2024 - door Hoekie - 25-Apr-2024, 09:00 AM
RE: Spezi 2024 - door Hardloper - 25-Apr-2024, 09:06 AM
RE: Spezi 2024 - door Willeke_IGKT - 25-Apr-2024, 10:04 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 27-Apr-2024, 08:25 PM
RE: Spezi 2024 - door Raymond - 28-Apr-2024, 07:48 PM
RE: Spezi 2024 - door Hardloper - 28-Apr-2024, 08:35 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 28-Apr-2024, 01:00 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 08:47 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 05:58 PM
RE: Spezi 2024 - door Arend-Jan - 30-Apr-2024, 10:39 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 28-Apr-2024, 06:21 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 09:21 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 28-Apr-2024, 10:07 PM
RE: Spezi 2024 - door 365cycle - 28-Apr-2024, 11:51 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 10:42 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 29-Apr-2024, 12:06 PM
RE: Spezi 2024 - door Hardloper - 30-Apr-2024, 06:52 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 30-Apr-2024, 10:19 PM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 01-May-2024, 08:01 AM
RE: Spezi 2024 - door melle z - 30-Apr-2024, 11:15 PM
RE: Spezi 2024 - door Merijn - 30-Apr-2024, 11:25 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 01-May-2024, 01:31 AM
RE: Spezi 2024 - door SnoekL#35 - 01-May-2024, 08:26 AM
RE: Spezi 2024 - door LigZeeuw - 01-May-2024, 10:12 AM
RE: Spezi 2024 - door martinus - 01-May-2024, 10:54 AM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2024, 08:07 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 01-May-2024, 11:49 AM
RE: Spezi 2024 - door GertBr - 01-May-2024, 12:44 PM
RE: Spezi 2024 - door Roepers - 01-May-2024, 04:37 PM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 01-May-2024, 04:11 PM
RE: Spezi 2024 - door martinus - 06-Sep-2024, 10:02 AM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2024, 10:22 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Een MIG lasapparaat ...melle z — 08:39 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM