Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en tandems ) in de trein.
#18
ik heb ook getekend. Want ik heb ook vaker met een tandem gereisd en het zou zonde zijn als dat niet meer kan. 

Maar wat vooral vervelend is als je met de trein gaat en je weet niet vanaf welke kant de trein komt. en je staat daar met je fiets. dat je dus ook niet weet waar je in moet stappen.
want zit de plek voor fietsers vooraan achteraan of in het midden. of soms gelukkig op alle plekken. En ik heb al een keer gehad dat ik echt bij een lange trein helemaal naar de andere kant toe moest en als je dat lopend doet dan rijd de trein dus gewoon weg zonder je. want dat kreeg ik dus te horen van de conducteur die mij in de trein aansprak over dat ik fietste op het station om de trein te halen waarvoor je staat te wachten. 

En heb ook al een keer meegemaakt dat de fietslogo en de gehandicaptenplek omgewisseld waren dus dan stap je in deuren gaan dicht en dan sta je daar verbaasd van dit klopt niet. 

Maar dat de ns niet standaard aan de voorkant en einde van de trein een plek voor fietsers hebben moeten ze zich echt voor schamen want soms hebben ze dus echt hele lange treinen en dan is er maar 1 plek voor fietsers. en daar kunnen dan hooguit 3 fietsen. en het is een wonder dat we nog geen trein zonder fietsenplek zijn tegen gekomen. 

Maar gelukkig heb ik een velomobiel en kan ik nu overal naar toe fietsen dus reis ik nu zo weinig mogelijk met de trein. dus dat is dit jaar tot nu toe 1 keer geweest en vorig jaar 1 keer. 
en als ik nu dus mijn tandem mee willen hebben en het mag niet meer dan ben je toch verplicht met een auto te gaan.
Antwoord }


Berichten in dit topic
RE: Petitie tegen verbod ligfietsen ( en tandems ) in de trein. - door Veloquest - 29-Apr-2024, 04:12 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Hartslagen
Mogelijk moeten de s...Jeroen S — 01:12 AM
Hartslagen
Zowel efficiency als...Merijn — 11:22 PM
manhole cover omhoog zetten voor toch w...
365cycle: ik heb h...365cycle — 10:39 PM
Ervaringen met GPS sporthorloges?
Beide gekoppeld via ...Hardloper — 09:44 PM
Ervaringen met GPS sporthorloges?
Dat is allemaal al g...bucovaina — 09:37 PM
Ervaringen met GPS sporthorloges?
Vandaag is een Pol...Hardloper — 09:32 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Waarom doe je in...Bart Verbeek — 09:32 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag in het Limbu...Thijs OO — 09:32 PM
Hartslagen
Wie weet ga ik dat n...Hardloper — 09:24 PM
Ervaringen met GPS sporthorloges?
Vandaag is een Polar...bucovaina — 09:19 PM
Hartslagen
Je had naar de wiele...Arend-Jan — 09:18 PM
Medeliggers onderweg
Hoeveel open lig...ZoefZoef — 09:18 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Klusje uiteindelij...Lopopodium — 09:17 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik vannacht niet ges...ZoefZoef — 09:09 PM
Hartslagen
Goh ik denk dat ik v...Hardloper — 09:09 PM
Hartslagen
Als je wil trainen v...Arend-Jan — 08:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Lekke band! De Marat...Roepers — 08:19 PM