Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en tandems ) in de trein.
#23
(29-Apr-2024, 05:22 PM)Raymond schreef:
(29-Apr-2024, 02:34 PM)Mauricem schreef: ...


Ik ging vooral AAN op je beschrijving van jouw eigen fietsen, daarmee maak je het jouw persoonlijke probleem. Dat zal zeker niet je bedoeling zijn, maar het is mijns inziens wel relevant dat te ondervangen om het verhaal sterker te maken.

Ik heb jouw tekst even in een documentje gezet en zal met "wijzigingen bijhouden" wat wijzigingsvoorstellen doen en hier en daar een commentaarballon zetten om uit te leggen waarom. Ik verwacht dat niet vandaag af te hebben, want ik moet zo alweer weg voor een avondprogramma. Ik zal je morgenavond het document middels een PM sturen. Mogelijk kun je dan de tekst nog wijzigen als je het wat vind.

Groetjes,
Raymond

Hoi Raymond, 

Zo zie ik het zelf helemaal niet. Ik maak de petitie wél persoonlijker door mezelf als voorbeeld te geven. Ik heb het woordje bijvoorbeeld er nu bij gezet zodat dit duidelijker is. Maar ik benoem ook al dat andere ligfietsen meestal korter, zijn waardoor het niet alleen over mezelf gaat  En ik geef ook al aan dat ik als het niet met de trein kan net zo makkelijk de auto of het vliegtuig neem, waardoor het niet mijn probleem is maar de maatregel nadelig is voor het milieu. Daarbij houd ik ook een pleidooi voor tandems hoewel ik daar zelf niets mee heb, dus het zou wel duidelijk moeten zijn dat ik niet alleen aan mezelf denk. Maar iedereen zal zijn eigen interpretatie hebben. Ik heb de brief zelf ook al een paar keer herschreven en ik ga er niet van uit dat iedereen het honderd procent eens is met de schrijfwijze. Het gaat voornamelijk om de strekking. In de comments geven veel mensen ook nog extra argumenten en ik zal deze uiteindelijk ook aanbieden aan de NS en Rover. Maar ik waardeer het meedenken zeker en als  ik denk dat je wijzigingen / aanvullingen een verbetering opleveren, en het nog mogelijk is om wijzigingen door te voeren, dan zal ik deze opnemen.  

Met vriendelijke groet, 

Maurice
Antwoord }


Berichten in dit topic
RE: Petitie tegen verbod ligfietsen ( en tandems ) in de trein. - door Mauricem - 29-Apr-2024, 09:36 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Ervaring eerste rit naar het werk
Na 2 dagen niks geda...bucovaina — 07:01 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... mijn QV vroeger ...bucovaina — 06:53 AM
Hartslagen
Mogelijk moeten de s...Jeroen S — 01:12 AM
Hartslagen
Zowel efficiency als...Merijn — 11:22 PM
manhole cover omhoog zetten voor toch w...
365cycle: ik heb h...365cycle — 10:39 PM
Ervaringen met GPS sporthorloges?
Beide gekoppeld via ...Hardloper — 09:44 PM
Ervaringen met GPS sporthorloges?
Dat is allemaal al g...bucovaina — 09:37 PM
Ervaringen met GPS sporthorloges?
Vandaag is een Pol...Hardloper — 09:32 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Waarom doe je in...Bart Verbeek — 09:32 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag in het Limbu...Thijs OO — 09:32 PM
Hartslagen
Wie weet ga ik dat n...Hardloper — 09:24 PM
Ervaringen met GPS sporthorloges?
Vandaag is een Polar...bucovaina — 09:19 PM
Hartslagen
Je had naar de wiele...Arend-Jan — 09:18 PM
Medeliggers onderweg
Hoeveel open lig...ZoefZoef — 09:18 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Klusje uiteindelij...Lopopodium — 09:17 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik vannacht niet ges...ZoefZoef — 09:09 PM
Hartslagen
Goh ik denk dat ik v...Hardloper — 09:09 PM