21-Apr-2017, 10:49 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-Apr-2017, 10:50 AM door BeruRoniki.)
persoonlijk vind ik dat de ligfietsfabrikanten teveel voor eigen parochie preken. Ik bedoel hiermee dat ze te weinig reclame maken buiten de ligfietswereld. Begrijpelijk, want reclame maken is erg duur.
Ze zouden hier ook meer moeten samenwerken en ook t.b.v. standaardisatie van componenten en onderdelen, dit maakt fabrikage goedkoper. Zover ik ze ken, zijn ze nog lang niet zover.
Hindernis is, dat er een weerstand tegen nieuwe dingen bestaat (ja ik weet het, ligfiets is net zo oud als een diamantframe)
Het valt me op, dat wanneer mensen een gesprek met me aangaan dat ze bijna altijd erg positief zijn. Ik hoor ook dat veel ligfietsers erg nors op deze vragen kunnen reageren, waarschijnlijk omdat je ze al zo vaak gehoord heb.
"Krijg je geen pijn in je nek?" enz. Maar deze "stomme" vragen zijn wel omdat mensen oprecht geïnteresseerd zijn.
Ze zouden hier ook meer moeten samenwerken en ook t.b.v. standaardisatie van componenten en onderdelen, dit maakt fabrikage goedkoper. Zover ik ze ken, zijn ze nog lang niet zover.
Hindernis is, dat er een weerstand tegen nieuwe dingen bestaat (ja ik weet het, ligfiets is net zo oud als een diamantframe)
Het valt me op, dat wanneer mensen een gesprek met me aangaan dat ze bijna altijd erg positief zijn. Ik hoor ook dat veel ligfietsers erg nors op deze vragen kunnen reageren, waarschijnlijk omdat je ze al zo vaak gehoord heb.
"Krijg je geen pijn in je nek?" enz. Maar deze "stomme" vragen zijn wel omdat mensen oprecht geïnteresseerd zijn.
Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest