Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spezi 2024
#26
(01-May-2024, 10:12 AM)LigZeeuw schreef: ..zo op de foto's vind ik de fiets echt enorm lelijk. Dat brede stuur en die enorme stoel...

Zie 'verwacht'. In het echt vind ik 'm mooi. Het past allemaal. Ik zag ook hoe 'mooi' velen er op de fietsten. Inclusief de test rijders.
Als ook iemand er mee weg rende, er op sprong en begon te trappen (a la schoolfiets) Heel gewoon, alsof die altijd zo weg rijdt.
Zoals ze zelf zeggen: niet bedoeld als de snelste en lichtste, bedoeld als een ligfiets met een hele goede balans. Letterlijk en figuurlijk.

Ook heel mooi Big Grin (de spiegel oplossing is wellicht ook een mooie oplossing voor andere ligfietsen)

Antwoord }


Berichten in dit topic
Spezi 2024 - door Hoekie - 25-Apr-2024, 09:00 AM
RE: Spezi 2024 - door Hardloper - 25-Apr-2024, 09:06 AM
RE: Spezi 2024 - door Willeke_IGKT - 25-Apr-2024, 10:04 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 27-Apr-2024, 08:25 PM
RE: Spezi 2024 - door Raymond - 28-Apr-2024, 07:48 PM
RE: Spezi 2024 - door Hardloper - 28-Apr-2024, 08:35 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 28-Apr-2024, 01:00 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 08:47 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 05:58 PM
RE: Spezi 2024 - door Arend-Jan - 30-Apr-2024, 10:39 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 28-Apr-2024, 06:21 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 09:21 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 28-Apr-2024, 10:07 PM
RE: Spezi 2024 - door 365cycle - 28-Apr-2024, 11:51 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 10:42 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 29-Apr-2024, 12:06 PM
RE: Spezi 2024 - door Hardloper - 30-Apr-2024, 06:52 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 30-Apr-2024, 10:19 PM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 01-May-2024, 08:01 AM
RE: Spezi 2024 - door melle z - 30-Apr-2024, 11:15 PM
RE: Spezi 2024 - door Merijn - 30-Apr-2024, 11:25 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 01-May-2024, 01:31 AM
RE: Spezi 2024 - door SnoekL#35 - 01-May-2024, 08:26 AM
RE: Spezi 2024 - door LigZeeuw - 01-May-2024, 10:12 AM
RE: Spezi 2024 - door martinus - 01-May-2024, 10:54 AM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2024, 08:07 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 01-May-2024, 11:49 AM
RE: Spezi 2024 - door GertBr - 01-May-2024, 12:44 PM
RE: Spezi 2024 - door Roepers - 01-May-2024, 04:37 PM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 01-May-2024, 04:11 PM
RE: Spezi 2024 - door martinus - 06-Sep-2024, 10:02 AM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2024, 10:22 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Een MIG lasapparaat ...melle z — 08:39 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM