03-May-2024, 03:52 PM
(03-May-2024, 02:09 PM)365cycle schreef: Laten we niet meteen negatief beginnen.
Velomobile World heeft geen marketing-afdeling, de dochter van Jan maakt wat meer filmpjes en in mijn optiek doet ze dat goed: Ze houdt het kanaal actief en presenteert levendig. Haar Engels is ook gewoon goed, en daardoor werkt het mijns inziens wel.
Alle modellen correct op de website hebben is mijns inziens eigenlijk wel nodig, maarja, als je weet hoeveel mensen zich bezig houden met de diverse websites en sociale media van volkswagen...
Ben ik zeker met je eens. Ik vind juist haar filmpjes grappig én zij zal meer de doelgroep aanspreken die niet of nauwelijks bekend is met het fenomeen vm, dan de filmpjes van 'oude mannetjes in strakke pakjes'.
Ben ik ook met je eens. Ik vroeg mij gewoon af of iemand hier iets over had gelezen/gehoord. De DF staat er namelijk nog wel op.
Het zijn echt de velomobiel.nl-modellen. Oh ja, en de SL --> gaan ze daar nou echt mee stoppen?
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler