03-May-2024, 04:40 PM
(03-May-2024, 02:09 PM)365cycle schreef: Laten we niet meteen negatief beginnen.
Velomobile World heeft geen marketing-afdeling, de dochter van Jan maakt wat meer filmpjes en in mijn optiek doet ze dat goed: Ze houdt het kanaal actief en presenteert levendig. Haar Engels is ook gewoon goed, en daardoor werkt het mijns inziens wel.
Verder: Je kan bij het hoofdkantoor van Volkswagen AG ook geen Porsche Cayman bestellen. Daarvoor moet je bij een Porsche-dealer zijn.
Alle modellen correct op de website hebben is mijns inziens eigenlijk wel nodig, maarja, als je weet hoeveel mensen zich bezig houden met de diverse websites en sociale media van volkswagen...
Mijn opmerking was helemaal niet negatief bedoeld, enkel een vaststelling.
Itt tot Porsche is Velomobileworld is geen hoofdkantoor van één enkel merk, maar een producent voor verschillende merken. Je kunt op hun website configureren en bestellen, net daarom vind ik het vreemd dat niet alle modellen erop staan vermeld.
Op de site van bvb Velomobiel.nl staan wel duidelijk alle modellen vermeld mét de correcte prijs (zonder dat je nog eens zelf de btw moet uitrekenen) en die zijn maar met z'n drieën, zo kan het dus ook.
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 - Snoek L #35