07-May-2024, 06:02 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-May-2024, 06:28 AM door LigfietsWilsum.)
Ah, sorry, dacht dat Wim de roetsende het had geschreven!
Dat lijntje is 4 mm dyneema, dat heeft een breeksterkte van ongeveer anderhalve ton, daar kan je een autootje aan ophijsen
Mijn fiets wordt ook gebruikt voor woon-boot verkeer, dus dat lijntje is denk ik achter het tasje gevallen, en nu weer tevoorschijn gekomen.
(06-May-2024, 10:30 PM)datakneder schreef:(06-May-2024, 09:53 PM)LigfietsWilsum schreef: Het verlenglijntje van de giekneerhouder!
D'as wel een erg dun lijntje voor een giekneerhouder. Maar goed als tie knapt is er niet veel loos.
Dat lijntje is 4 mm dyneema, dat heeft een breeksterkte van ongeveer anderhalve ton, daar kan je een autootje aan ophijsen
(06-May-2024, 10:32 PM)Willeke_IGKT schreef: Mijn eerste indruk, watersport touwtje klopt dus.
Kan evengoed in de fiets terecht gekomen zijn als tijdelijk hulpmiddel bij werk.
Mijn fiets wordt ook gebruikt voor woon-boot verkeer, dus dat lijntje is denk ik achter het tasje gevallen, en nu weer tevoorschijn gekomen.