09-May-2024, 02:00 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-May-2024, 03:18 AM door ZoefZoef.)
Hoe toevallig dat ik nu net een inbussleutel nodig heb die ik niet bij me heb. De linkercrank van het carbon crankstel dat ik verleden week hernieuwd heb gemonteerd wegens gekraak en een kwartslag heb gedraaid zit ernstig los met geen mogelijkheid om 'm vast te draaien en nog een km of 10 te gaan :x. Die inbus zit dus niet op het inbussetje waar ik net bewust nog heb meegenomen omdat ik net aan mn fiets heb geklust .. Ik vrees dat het een nachtelijke wandeling gaat worden
Gelukkig is het heerlijk weer en heb ik voldoende data over van mn internetbundel om ondertussen een podcast te luisteren.
Edit: ben thuis gekomen, fietsend. Crankbout meerdere keren weer wat vaster moeten draaien met de hand en dat ringvormige ding met schroefdraad dat daarover heen gedraaid wordt onderweg ergens verloren.
Gelukkig is het heerlijk weer en heb ik voldoende data over van mn internetbundel om ondertussen een podcast te luisteren.
Edit: ben thuis gekomen, fietsend. Crankbout meerdere keren weer wat vaster moeten draaien met de hand en dat ringvormige ding met schroefdraad dat daarover heen gedraaid wordt onderweg ergens verloren.