10-May-2024, 05:08 PM
(10-May-2024, 01:50 PM)Wim -de roetsende schreef:(10-May-2024, 12:04 PM)Hardloper schreef:Een beetje laat(10-May-2024, 11:48 AM)Wim -de roetsende schreef: Dan adviseer ik als volgende vm een Milan of, maar dat hangt een beetje af hoe je de test in het andere draadje interpreteert, een Bülk.
Een mega-groot instapgat met meerdere opties voor het sluiten ervan.
nou dan ben je wel beetje laat met dit advies. Ik zie dat een Quatrrovelootje voor een Snoek L ging volgens de orderlijst van Velomobiel.nl . Geen idee in hoeverre je dat nog kan veranderen in een Bülk / Milan
Ik ben zelfs keurig op tijd. Misschien ietwat aan de vroege kant
Veel in het leven is afhankelijk van het perspectief. Bekijk het eens van een andere kant Hardloper
NB: Velomobiel.nl verkoopt geen Milan/Bülk.
De combinatie van de instap en het dekzeil van de Alleweder is mi. ongeëvenaard. In de zomer een échte cabrio met je armen buitengaats en de rest van het jaar kon je dankzij de 2 grote ritsen perfect de goeie doorstroming regelen (ik tenminste toch). Ik heb het dan wel over de dekzeilen van in het begin, niet de latere die zo'n plastic laag aan de binnenkant hadden waaronder je nat werd van de condens ....
En de volgende wordt idd een Snoek L, met klein instapgat máár met een luchthapper vooraan
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Quattrovelo #66 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 (2023)